Tjo
funderar på detta med Chaos Psychic Focus.
exempel:
Om jag tar en unit på 11 st Pink Horrors of Tzeentch och väljer Malefic, då får jag primaris och två till random spells från Malefic, får jag ÄVEN primaris från Change? alltså totalt 4 spells eller förlorar jag då psychic focus och därmed primaris från malefic?
Chaos psychic focus?
Re: Chaos psychic focus?
Från SvFaq:
"Chaos Daemon Psykers automatically get their patron God’s Primaris Power because of Chaos
Psychic Focus, and cannot therefore gain another Primaris Power from Psychic Focu"
Pink Horrors är Mastery level 1, (de genererar bara fler warp charges om de är fler, de blir inte högre mastery level) och får således slå 1 power på antingen change eller malefic. Slår de malefic får de nöja sig med den de får, eller byta mot primaris.
"Chaos Daemon Psykers automatically get their patron God’s Primaris Power because of Chaos
Psychic Focus, and cannot therefore gain another Primaris Power from Psychic Focu"
Pink Horrors är Mastery level 1, (de genererar bara fler warp charges om de är fler, de blir inte högre mastery level) och får således slå 1 power på antingen change eller malefic. Slår de malefic får de nöja sig med den de får, eller byta mot primaris.
Ja just ja, horrors är alltid lvl 1.
men då kan man aldrig få nån annan primaris än t.ex. Change alltså? även om jag bara vill ha t.ex. Malefic.
men då kan man aldrig få nån annan primaris än t.ex. Change alltså? även om jag bara vill ha t.ex. Malefic.
De kan fortfarande slå på en annan tabel och byta ut den power de får mot primarisen.
***: Oh, Ultra marines. Men de får väl inte ha så många heavy weapons i devestatorn.
Me: Nää, kör Space Wolf.
***:Ohh, så du kör Space Marines i vanliga fall.
Me: Aldrig kört SM förutom första matchen när jag provade spelet.
Me: Nää, kör Space Wolf.
***:Ohh, så du kör Space Marines i vanliga fall.
Me: Aldrig kört SM förutom första matchen när jag provade spelet.
Ja, just. Bra Tackar