tank och sponsons line of sight

Regelfrågor och förslag på husregler
Användarvisningsbild
Papa D

Re: tank och sponsons line of sight

Inlägg av Papa D »

Cadde, alla vet att en pintle mounted multimelta på en landraider har 360 graders arc, de e bara i linköping ni house rular bort detta.. kostade mig gaaanska mycke på defcon, tyvärr inte mot dig cad, där det betyde något...

p daddy
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

mindtrix

Inlägg av mindtrix »

Yautja skrev:
mindtrix skrev:Ungefär som att modda sina schackpjäser. "nää min drottning har en större bas så hon täcker fyra rutor, dina två bönder, tornet och hästen dog!"
Fast är det ungefär så? För du har väldigt bra argument för din sida utan att dra in irrelevanta liknelser till höger och vänster som förminskar substansen i dina inlägg.

En överdrift gör det lättare för vissa att förstå. Vad du ser som relevant eller inte, intresserar mig inte. Sen kan man ju fundera över hur värdefullt ditt inlägg var i tråden.. pwnd :P

cadelin
Mästare - Svenska 40k Touren 2011

Inlägg av cadelin »

här är saxat ur reglorna
Bilagor
pintle.JPG
pintle.JPG (14.95 KiB) Visad 978 gånger

Användarvisningsbild
theWatchman

Inlägg av theWatchman »

Papa D skrev:Cadde, alla vet att en pintle mounted multimelta på en landraider har 360 graders arc, de e bara i linköping ni house rular bort detta.. kostade mig gaaanska mycke på defcon, tyvärr inte mot dig cad, där det betyde något...

p daddy
Ledsen att du fick det mot dej på defcon, som det står i regelboken är det ju som Acad skriver men det är rulat annorlunda i FAQ:en för regelboken nu för tiden.

cadelin
Mästare - Svenska 40k Touren 2011

Inlägg av cadelin »

ah ok my bad

Skriv svar