Challanges

Regelfrågor och förslag på husregler
Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Challanges

Inlägg av LillePer »

Under challenges byter ju "the challanger" plats med närmsta modellen i sin enhet för att sen pila, sen pilar moståndaren. Om detta inte räcker räknas de som att de är i bas. Om ingen dör och challangen fortsätter, pilar de? Eller står de still eftersom de räknas som i bas?

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin
Inlägg: 5178
Blev medlem: 05 okt 2008, 21:11

Re: Challanges

Inlägg av Katarsis »

Det står väll inte att de skall pilea ens första gången? Men jag skulle nog säga att de skall försöka pilea in mot varandra, både på sitt initiativsteg och i slutet av combatfasen.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Skriv svar