Gravturions vs devastators med grav cannons

Få tips och kommentarer på dina senaste idéer
Användarvisningsbild
Nurgle
Inlägg: 1971
Blev medlem: 11 okt 2014, 12:30
Ort: Saltsjö-Boo
Kontakt:

Re: Gravturions vs devastators med grav cannons

Inlägg av Nurgle »

Elevatorlake skrev:Jag har ju redan ryska dockor i armén i form av dreadknights, med centurions också börjar det här likna ett tema :)
Ooh! Dreadknights är riktigt snygga. Innan jag började spela blev det nästan att jag startade en grey knights armé enbart tack vare dem. Dessutom är de jobbiga när de hoppar runt på brädet.

Elevatorlake
Inlägg: 2793
Blev medlem: 13 jul 2014, 12:17
Ort: Umeå

Re: Gravturions vs devastators med grav cannons

Inlägg av Elevatorlake »

Nurgle skrev:
Elevatorlake skrev:Jag har ju redan ryska dockor i armén i form av dreadknights, med centurions också börjar det här likna ett tema :)
Ooh! Dreadknights är riktigt snygga. Innan jag började spela blev det nästan att jag startade en grey knights armé enbart tack vare dem. Dessutom är de jobbiga när de hoppar runt på brädet.
Jag tillhör nog också den minoritet som faktiskt gillar modellen estetiskt. En sak som dock skulle förbättra den är om man kunde använda "föraren" från penitent engine rakt av, jag gillar den ännu bättre :)

Spelmässigt tycker jag den är väldigt underhållande men det beror ju säkert på att den är bra på allt. Snabb, tålig, slår väldigt hårt och skjuter bra också. En av de bästa allroundenheterna i hela spelet tycker jag. De kommer bli aningen nerfade med FAQ:erna men det är marginellt ändå tycker jag.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

Skriv svar