CSM 1000 poäng

Få tips och kommentarer på dina senaste idéer
Newyn
Inlägg: 595
Blev medlem: 14 jun 2012, 10:04

Re: CSM 1000 poäng

Inlägg av Newyn »

FMC får alltid Jinka och får cover via LoS etc som vanlig mc.
***: Oh, Ultra marines. Men de får väl inte ha så många heavy weapons i devestatorn.
Me: Nää, kör Space Wolf.
***:Ohh, så du kör Space Marines i vanliga fall.
Me: Aldrig kört SM förutom första matchen när jag provade spelet.

GeneralKriek
Inlägg: 79
Blev medlem: 04 sep 2015, 07:55
Ort: Stockholm

Re: CSM 1000 poäng

Inlägg av GeneralKriek »

Min match mot necrons blev inställd så mötte AM istället. Matchen inleddes med att mina Raptors blev smält smör runda ett. Följande rundor blev något wound påsen tank, några guardsmen strök med. Mina termosar blev overwatch dödade av guardsmen.. Rollade 3 1or å en 2a.. Fantastiskt.. (Bytte ut rhino å marinsen mot termosar). Runda tre blev kul då min defiler gick in å mosade en valkyrie som glidit ned från himlen å därefter dö. Mina cultister tog några objektive markera annars ganska odugliga, några guardsmen dog. Min obbar gjorde ingenting förutom när det var en kvar. Han lyckades lufsa fram å klubba ihjäl 2 tanks. Min Daemon Prince tog med sig 2 tanks å stod emot mycket eld tack vare singa vingar med jink. Matchen slutade med 3 vp för Astra å 11 för CSM men jag blev wipead innan runda fem som kunde gjort att jag vunnit:). Men en kul match var det. Å lärorikt. Obbar är bra, demonprins bra (ska ha honom som magiker nästa gång), behöver spawns, termosar ska deepstrikea!!! Å Raptors ska nog också deepstrikea.
Husmor för Den Of Evil Stockholm
Vill köra turneringar men måste måla klart bara xD..

Skriv svar