Det enda jag vet är onsdagar(jäkla onsdagar som jag oftast inte kan på) på Djäknegatan och gripen forumet...och att min gamla kollega Mutt spelar...annat har jag ingen aning om!
Malmö
Malmö
Jag har på sistone ofta ingen att spela mot, och jag är inte med i en förening heller. Vad finns det egentligen för alternativ på den fronten i Malmö?
Det enda jag vet är onsdagar(jäkla onsdagar som jag oftast inte kan på) på Djäknegatan och gripen forumet...och att min gamla kollega Mutt spelar...annat har jag ingen aning om!
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Re: Malmö
Kom till lund vetja vi lirar på dmf på måndagar, mest lirar jag refabricated och Gustav och ibland land_raideroch vi behöver lite fler spelare.Excessus skrev:Jag har på sistone ofta ingen att spela mot, och jag är inte med i en förening heller. Vad finns det egentligen för alternativ på den fronten i Malmö?
Edit: oops glömde guildmaster