Föreningar, klubbar i gbg?
- speedfreek
Re: Föreningar, klubbar i gbg?
Det var längesen denna tråden var aktuell men tänkte att det var lika bra att hålla sig här.
Jag önskar bli medlem på Ylvas forum men jag då det inte går att regga sig och admin/siteadministratör inte svarar på mejl så vet jag inte hur jag ska göra...
Nån ylvait som kan hjälpa mig kanske?
Jag önskar bli medlem på Ylvas forum men jag då det inte går att regga sig och admin/siteadministratör inte svarar på mejl så vet jag inte hur jag ska göra...
Nån ylvait som kan hjälpa mig kanske?
Du har följt instruktionen på forumet alltså, dvs. nedanstående?
"REGISTRERINGSREGLER
1. Skicka ett mail till webmaster@foreningenylva.org
2. Ange vilket nick du vill ha.
3. Orsaken är att jag tröttnade på att "bot-anmälningar" som gick uppemot en 10 - 20 per dag."
Det kan säkert ta någon dag eller tre om du har otur, men annars är det bara att maila igen.
"REGISTRERINGSREGLER
1. Skicka ett mail till webmaster@foreningenylva.org
2. Ange vilket nick du vill ha.
3. Orsaken är att jag tröttnade på att "bot-anmälningar" som gick uppemot en 10 - 20 per dag."
Det kan säkert ta någon dag eller tre om du har otur, men annars är det bara att maila igen.
Okej.
Jo jag läste igenom det.
Grejen är att jag mejlat vid två olika tillfällen. Säkert 4-5 månader imellan och inte fått svar..
Jo jag läste igenom det.
Grejen är att jag mejlat vid två olika tillfällen. Säkert 4-5 månader imellan och inte fått svar..
Jag har skickat PM till vår admin nu och länkat hit så vi får hoppas att han hjälper dig.
PMa mig. Jag är admin på YLVAs forum.
Men inte aktiv på det här forumet så jag kollar in om någon dag igen.
Men inte aktiv på det här forumet så jag kollar in om någon dag igen.
Skall vara fixat nu.