hej!

Vem är vem? Presentera dig!
TompaJ
Inlägg: 20
Blev medlem: 30 jun 2013, 16:51

hej!

Inlägg av TompaJ »

Hej alla! Tomas heter jag, 32 år och bor i Solna. Jag spelade en hel del , både warhammer och 40k fram tills 05-06 då det varken fanns tid eller lust. Sålde av precis allting i samband med flyttande och sen var det lugnt tills en jobbar kompis lurade in mig i warmachine och hordesträsket och det är det som jag pysslat med de senaste åren i liten skala.

Men eftersom f.d. figurspelsnördar har lätt för att få återfall har jag dragit igång igen. En kompis tjatade om 40k och rätt var det var satt jag och målade plague marines hemma. Nu har jag och två kompisar börjat med varsin liten styrka och satsar på 500 pts till att börja med. Reglerna har blivit bättre och modellerna tuffare sen senast märkte jag. :-)

Största delen av hobbyn för mig är målning och valde Chaos pga allt kul man kan göra med dem, att det blev Nurgle beror mest på att jag först skaffade plague marines. Regerade mig på forumet för att kunna få lite inspiration och feedback vad gäller målning och konvertering och kolla in lite vad som händer i 40k Sverige. Så får jag se när jag tar steget till att spela mer seriöst. :-)

MVH Tomas

Doc Sniksnak
Inlägg: 331
Blev medlem: 07 okt 2010, 20:51

Re: hej!

Inlägg av Doc Sniksnak »

Välkommen tillbaka!

Skriv svar