Narrative/campaign 40k folk i Göteborg?

Vem är vem? Presentera dig!
HammerOfTerra
Inlägg: 7
Blev medlem: 09 mar 2014, 08:09

Narrative/campaign 40k folk i Göteborg?

Inlägg av HammerOfTerra »

Hi guys and girls!

My name is Tom and I am Danish (jävla danska... I know, I can't help it).
I am sorry, but I can't yet write Swedish, but I can read it, so feel free to reply in Swedish!

I do however speak it (and it will continue to improve over time – and with a more active social life! :) )

I just moved to Göteborg and I am hoping to find some likeminded hobbiests (mostly 40K).

I know there are some gaming clubs out here but my previous experiences with clubs has not been the most enjoyable for me as a more narrative gamer / hobby guy – but I am willing to see if it is different here in Sweden that what I am used to :)

What I am looking for is people to:
  • Play campaigns with (I love organizing them)
  • Escalation leagues (as a motivation to building, painting and collecting/expanding)
    Painting
I have:
  • Several fully painted armies ready for some narrative campaigns
  • My own gaming table and terrain, and I plan on expanding this quite a lot if I have a reason to :)
Personally I would love to make some custom (narrative) campaigns and escalation leagues – ideally combined.

Let me know if anyone is interested, or have any suggestions of where to go ect.

Kind regards,

Tom

Jonke
Inlägg: 578
Blev medlem: 06 maj 2012, 21:14

Re: Narrative/campaign 40k folk i Göteborg?

Inlägg av Jonke »

Välkommen till Sveriges framsida!


Föreningen Ylva i Majorna, ylva.sverok.net

Vi är ett gäng 40k-spelare, kom gärna förbi och känn på stämningen, under sommaren är det öppet på söndagar (annars även onsdagkvällar). Skriv en rad på forumet, finns en spelar-sökes-tråd.

En escalation kampanj är planerad i höst tror jag. Och arrangerar du en narrativ kampanj så är jag med och spelar :-)

HammerOfTerra
Inlägg: 7
Blev medlem: 09 mar 2014, 08:09

Re: Narrative/campaign 40k folk i Göteborg?

Inlägg av HammerOfTerra »

Oh damn! I forgot to reply!

Sorry about that.

I did however take a look at the forum and if I can make things fit I will try to drop by this Sunday :)

It is only about 10min walk from where I live so I should be able swing by.

:)

Not sure what I should bring along with me.

How "competivie" do people play in Ylva? and what is the standard points level you guys do? I will try to bring some models that matches the point levels :)

- Tom

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Narrative/campaign 40k folk i Göteborg?

Inlägg av Serpent »

Hej Tom!

Även jag är Ylva-medlem, och det verkar som om det kanske var stängt igår. Nu på söndag ska det dock vara öppet igen. Välkommen då!

Angående listans hårdhet och storlek är det ofta en fråga om kommunikation. Jag testar gärna ett slag mot dig, skicka ett PM så löser vi det. :)
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Skriv svar