Diablo 3

Allt som inte är Warhammer 40,000
Blom
Inlägg: 2091
Blev medlem: 04 jul 2009, 07:17

Re: Diablo 3

Inlägg av Blom »

Varför är Belial den ända svåra bossen för? Visst jag har bara spelat normal än. Men alla andra till och med Diablo var ju ett skämt..
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
lurräven
Inlägg: 1013
Blev medlem: 22 mar 2010, 19:50
Ort: Linköping

Re: Diablo 3

Inlägg av lurräven »

Blom skrev:Varför är Belial den ända svåra bossen för? Visst jag har bara spelat normal än. Men alla andra till och med Diablo var ju ett skämt..
Jag håller med, även på Inferno är det så (knappt spelat act 3 dock och tröttnat rätt mycket). Lite trist att jobbiga kombos på elitepack är spelets svåraste utmaning.

mindtrix
Inlägg: 714
Blev medlem: 19 okt 2009, 10:32
Ort: Göteborg

Re: Diablo 3

Inlägg av mindtrix »

Mjo det är lite en besvikelse.

Men bossar är alltid väldigt förutsägbara. Gäller bara att lista ut hur dom funkar och sen ducka det värsta och låsa ner dem.

Elitepacks består av flera targets, därför dom är galet mycket svårare.

Malleus
Inlägg: 271
Blev medlem: 09 jul 2009, 08:25

Re: Diablo 3

Inlägg av Malleus »

elitepacks kan få jävligt jobbiga kombos oxå

i alla fall för min stackars witchdoctor.

Jag dör oftast av Lagspikes dock =/

Mattias H
Inlägg: 235
Blev medlem: 08 jun 2009, 21:20

Re: Diablo 3

Inlägg av Mattias H »

Ni som spelat lite, jag funderar på att åka och införskaffa spelet i dagarna och undrar lite om nån lite kortfattat kunbde berätta hur Monk respektive Demon Hunter fungerar spelmekaniskt?

Blom
Inlägg: 2091
Blev medlem: 04 jul 2009, 07:17

Re: Diablo 3

Inlägg av Blom »

Munken är Tanken alltså slår hårt, tål mycket och det paketet. Rätt så stright age in och slå typ.
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

eldrak
Inlägg: 327
Blev medlem: 31 maj 2011, 19:03
Ort: Karlstad

Re: Diablo 3

Inlägg av eldrak »

Har inte testat DH solo men i en grupp kan man spela den som en glaskanon. Dansa runt på lite avstånd och skjut obscena mängder pilar eller AoE-attacker tills du blir one-shottad av något elakt.

Mattias H
Inlägg: 235
Blev medlem: 08 jun 2009, 21:20

Re: Diablo 3

Inlägg av Mattias H »

Åkte in till Jacobsberg centrum idag med fantastiskt resultat...

Tänkte byta in lite gamla PS3-spel och köpa mig Diablo 3, fick 250 kr för spelen men Diablo 3 fanns inte inne så det får jag hämta en annan dag, troligen imorgon. Grejen var att min semester slutar på fredag så det hade varit trevligt att få spelet idag.

Går vidare för att handla lite mat varav en tjej på kanske 16-17 år är där med sin mamma och de står bakom mig i kön. Kassörskan är en tjej som ska sommarjobba och får lite problem varav dottern börjar klaga högljutt så till den milda grad att jag säger till henne, döm om min förvåning när mamman i sin tur börjar försvara dottern, inte svårt att räkna ut var dottern fått sin attityd ifrån ^^. Övriga folk titta iallafall förstående på mig även om ingen av dem vågade öppna käften.

När jag sedan kommer ut till bilen har jag glömt att lägga en snurra som visar när man kom där. Tror det är första gången någonsin jag glömmer snurran men givetvis ligger det en böteslapp där, 300 kr.

En lyckad biltur som sagt!

Men men, ser ändå fram emot att spela Diablo 3 nån dag.

Blom
Inlägg: 2091
Blev medlem: 04 jul 2009, 07:17

Re: Diablo 3

Inlägg av Blom »

The prime evil straffar dig i verkliga livet för att den inte får leka med dig i spelet så klart!

Ne men surt.. Ibland har man sådana dagar.
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
lurräven
Inlägg: 1013
Blev medlem: 22 mar 2010, 19:50
Ort: Linköping

Re: Diablo 3

Inlägg av lurräven »

Surt. Bra att du sa till nån störig jävel, det behövdes säkerligen.

Skriv svar