Thunderwolves i september??

Har du hört det senaste från GW?
Användarvisningsbild
Väktaren
Inlägg: 545
Blev medlem: 15 apr 2010, 20:35

Thunderwolves i september??

Inlägg av Väktaren »

Nån mer som läst/hört nått om detta??

Användarvisningsbild
MrCheeze
Inlägg: 915
Blev medlem: 22 feb 2010, 12:49
Ort: Umeå

Re: Thunderwolves i september??

Inlägg av MrCheeze »

nope! men har hört att dark eldar ska få en andra seceondwave i maj!

källor på vargarna?
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!

Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!

Currently Working On:
...

Användarvisningsbild
Väktaren
Inlägg: 545
Blev medlem: 15 apr 2010, 20:35

Re: Thunderwolves i september??

Inlägg av Väktaren »

såg ett inlägg på warseer där killen nämnde att han pratat med en ansvarig på FW under en gamesday (eller liknande) om thunderwolves och fått till svar att FW inte får göra dem iom att GW själva släpper modeller i höst.

Om det stämmer så vore det ju riktigt roligt :D

Men har inte DE haft sitt andra släpp i och med beastmasters och det??

landjorden
Inlägg: 40
Blev medlem: 24 aug 2010, 09:51

Re: Thunderwolves i september??

Inlägg av landjorden »

Det har kommit en "Incommin - Dark Eldar" artikel till mig på mailen för ett tag sen, garanterat efter att Beastmasters och liknande dök upp så de verkar få lite mer saker. Venom pratas det väl en hel del om å nån av flygisarna (eller rent av båda), scourges i plast och wracks i metall. Om det är de här sakerna som kommer har jag ingen aning om men det är i alla fall det ryktena säger.

Anton
Inlägg: 508
Blev medlem: 11 aug 2009, 12:54
Ort: Göteborg

Re: Thunderwolves i september??

Inlägg av Anton »

Det brukar inte räknas som en våg om det inte har plast i sig. Det lär komma hårda fakta om mörkrymdalverna snart, ska bli spännande att se vad de får.

Användarvisningsbild
evr
Inlägg: 410
Blev medlem: 13 aug 2010, 04:09

Re: Thunderwolves i september??

Inlägg av evr »

Wracks i metall lär det väl inte vara tal om så till vida de inte redan är gjutna, då de lagt ner metallmodellerna.

Användarvisningsbild
MrCheeze
Inlägg: 915
Blev medlem: 22 feb 2010, 12:49
Ort: Umeå

Re: Thunderwolves i september??

Inlägg av MrCheeze »

evr skrev:Wracks i metall lär det väl inte vara tal om så till vida de inte redan är gjutna, då de lagt ner metallmodellerna.
Är inte Metall > Resin fortfarande ett rykte eller har du säkra källor på annat?
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!

Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!

Currently Working On:
...

Användarvisningsbild
Yabob
Inlägg: 839
Blev medlem: 13 jan 2009, 14:41
Ort: Linköping

Re: Thunderwolves i september??

Inlägg av Yabob »

Har för mig att nästa DE- släpp är i juni. Man har visat sneak peaks på vad som troligtvis är Wracks och Talos, så det kan ju bli Haemonculi- tema. Venom har man ju utlovat (med tillhörande Wyches att hänga på utsidan), men man har inte sagt när. Det kan ju givetvis även bli ett stort DE- släpp med det som är kvar.
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den

Administrativt ansvarig för LBK

Användarvisningsbild
evr
Inlägg: 410
Blev medlem: 13 aug 2010, 04:09

Re: Thunderwolves i september??

Inlägg av evr »

MrCheeze skrev:
evr skrev:Wracks i metall lär det väl inte vara tal om så till vida de inte redan är gjutna, då de lagt ner metallmodellerna.
Är inte Metall > Resin fortfarande ett rykte eller har du säkra källor på annat?
Har för mig att jag läste någonstans om någon som pratat med någon på GW som inofficiellt bekräftade det (notera någon, någonstans), men helt hundraprocentigt tillförlitligt var det kanske inte. :)

Användarvisningsbild
Seregon
Inlägg: 1225
Blev medlem: 22 aug 2010, 19:39
Ort: Uppsala

Re: Thunderwolves i september??

Inlägg av Seregon »

Huruvida det blir resin eller någon form av plast/resin-kombo är väl fortfarande oklart, men det är helt klart att all metall kommer att försvinna.
::: Peter Rönnmo ::: VIII Legion, XII Company; Pavor Nocturnus ::: Blog: Twelfth of Eight :::

Skriv svar