GW har fått fnatt?

Har du hört det senaste från GW?
Användarvisningsbild
XecrNist

GW har fått fnatt?

Inlägg av XecrNist »

Kan GW verka släppa så här mkt nytt på en gång :P ? http://www.games-workshop.com/gws/catal ... tyle=wh40k

Anton

Re: GW har fått fnatt?

Inlägg av Anton »

Mycket snygg Manticore. Ballt med en Deathstrike också, hur ska jag motstå det här?

Användarvisningsbild
Nefrums

Inlägg av Nefrums »

de två gaurd kitten har man ju vetat ett tag att de kommer släppa..

ZimmeZitron

Inlägg av ZimmeZitron »

Det var väl egentligen bara modellen av Pask som var en överraskning. Men kul att se att Manticoren blev så snygg.
"When a player is the best in his position in the world and doesn’t play for Real Madrid, you have to consider it a waste."

- Sergio Ramos

sourpus

Inlägg av sourpus »

med reservation att jag inte läst det själv, utan bara hört detta i andra hand, men är det inte så att eldar support-vapen inte är en del av squaden (dvs, att modellen bara är en fysisk representation att squaden har uppgraderats med vapnet, och inte att en specifik modell har vapnet)?

gillar visserligen modellen, men går detta ihop?

och, ja.. Manticore:n är verkligen lyckad.. :L
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.

Silversixx

Inlägg av Silversixx »

Hurra, trippla deathstrikes på BSK here I come!

Falkman

Inlägg av Falkman »

sourpus skrev:med reservation att jag inte läst det själv, utan bara hört detta i andra hand, men är det inte så att eldar support-vapen inte är en del av squaden (dvs, att modellen bara är en fysisk representation att squaden har uppgraderats med vapnet, och inte att en specifik modell har vapnet)?

Finns inga direkta regler för hur man behandlar dom, helt korrekt.

Användarvisningsbild
HeadWar
Moderator

Inlägg av HeadWar »

sourpus skrev:med reservation att jag inte läst det själv, utan bara hört detta i andra hand, men är det inte så att eldar support-vapen inte är en del av squaden (dvs, att modellen bara är en fysisk representation att squaden har uppgraderats med vapnet, och inte att en specifik modell har vapnet)?

Detta är inte de vapen som ingår i Guardian Squads, detta är deras support weapons, följer artillerireglerna. Men det blir mycket riktigt lite märkligt eftersom varje pjäs man köper ska vara en modell, plus ytterligare två modeller som crew. Viktigt när man skjuter plattor på dem, till exempel. Dessutom kan det bli lite konstigt när saker börja dö, men det går att lösa med markörer och extra-crew att sätta in när det behövs. Det bästa är antagligen att inte låtsas om att det sitter en gubbe på, utan bara säga att han är en del av vapnet, och så har man två crew precis som vanligt som står vid sidan om.

Halvar

Inlägg av Halvar »

öjj, nästan lite gamla epic-modellen feeling över den där eldprisman. underbart, jag gillar det verkligen. fast de kunde kanske väntat sisådär ett år så jag kund gjort ett riktigt försök att skapa en egen variant.
Ja' än't bittä'!

Användarvisningsbild
DHettNeck
Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015

Inlägg av DHettNeck »

Prisman såg ju ut som bajs. Hoppas att det är bilden som inte gör den rättvisa.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis

Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015

Skriv svar