Imperial Knights - Renegade

Har du hört det senaste från GW?
Elevatorlake
Inlägg: 2793
Blev medlem: 13 jul 2014, 12:17
Ort: Umeå

Re: Imperial Knights - Renegade

Inlägg av Elevatorlake »

Jag läste på natfka eller belloflostsoul att csm varianten av knighten får ta dubbelt av ett skjutvapen, dvs två avengers, två battle cannons eller två thermals. Någon som har reglerna som kan bekräfta det? Dubbla avengers och dubbla battle cannons är ju inte att leka med.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

fauh
Inlägg: 1118
Blev medlem: 24 feb 2015, 16:56

Re: Imperial Knights - Renegade

Inlägg av fauh »

Så är det. Har inte bilden till hands men jag har sett det. Den börjar i grund med både megafist och megachainsword (precis som en gallant) och kan köpa alla de olika vapnena. Så du kan ha dubbla melta plattor också om du känner för det. Aka "Fuck ALL your vehicles"

Elevatorlake
Inlägg: 2793
Blev medlem: 13 jul 2014, 12:17
Ort: Umeå

Re: Imperial Knights - Renegade

Inlägg av Elevatorlake »

fauh skrev:Så är det. Har inte bilden till hands men jag har sett det. Den börjar i grund med både megafist och megachainsword (precis som en gallant) och kan köpa alla de olika vapnena. Så du kan ha dubbla melta plattor också om du känner för det. Aka "Fuck ALL your vehicles"
Jag skulle nog ändå köra avengers eller battle cannons, de är mer allround tycker jag. Fyra stora plattor med str8/ap3 eller 24 str6/ap3 skott med rending :)
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

fauh
Inlägg: 1118
Blev medlem: 24 feb 2015, 16:56

Re: Imperial Knights - Renegade

Inlägg av fauh »

Elevatorlake skrev:
fauh skrev:Så är det. Har inte bilden till hands men jag har sett det. Den börjar i grund med både megafist och megachainsword (precis som en gallant) och kan köpa alla de olika vapnena. Så du kan ha dubbla melta plattor också om du känner för det. Aka "Fuck ALL your vehicles"
Jag skulle nog ändå köra avengers eller battle cannons, de är mer allround tycker jag. Fyra stora plattor med str8/ap3 eller 24 str6/ap3 skott med rending :)
Jaja såklart, men om man vill ha ihjäl alla motståndarens tanks så är thermal cannons x2 the way to go. Personligen så gillar jag faktiskt att ha ett svärd på knektarna ifall någon skulle få för sig att försöka chargea den så kan den smacka till lite med S:D

Användarvisningsbild
Excessus
Inlägg: 1550
Blev medlem: 10 apr 2011, 23:52

Re: Imperial Knights - Renegade

Inlägg av Excessus »

Jag hade kört svärd och battle kanon på knekt #1...på knekt #2 hade jag kört 2x avenger pewpew och missil-pod på ryggen.
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

Skriv svar