GW släpper nya genestealer cult modeller!!!!

Har du hört det senaste från GW?
Användarvisningsbild
Ismeno
Inlägg: 2348
Blev medlem: 12 dec 2011, 10:13

Re: GW släpper nya genestealer cult modeller!!!!

Inlägg av Ismeno »

Twinkle skrev:Efter all text på den här GW webbsida om Genestealer kulten finns alla 40k reglerna som en nedladdningsbar pdf.
https://www.games-workshop.com/en-SE/Wh ... Cult-Rules
Nice, tack för tipset.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: GW släpper nya genestealer cult modeller!!!!

Inlägg av Röde »

Ismeno skrev:
Twinkle skrev:Efter all text på den här GW webbsida om Genestealer kulten finns alla 40k reglerna som en nedladdningsbar pdf.
https://www.games-workshop.com/en-SE/Wh ... Cult-Rules
Nice, tack för tipset.
Tack, tack... Vi brukar spela zone mortalis på 625pts. Den där Genestealer-Culten skulle ju gå in med lite marginal... (fan också...)
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: GW släpper nya genestealer cult modeller!!!!

Inlägg av Röde »

På bilden på formationen har Primus och Magus 32mm baser. I bruksanvisningen har de 25mm. Utanpå kartongen var det tejpat 2 extra 32mm baser pga vad min hobbybutik trodde var ett packfel. Ska vi tro att det är deras 32mm baser och att packfelet är ett tryckfel?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Twinkle
Inlägg: 205
Blev medlem: 29 dec 2015, 13:25
Ort: Göteborg

Re: GW släpper nya genestealer cult modeller!!!!

Inlägg av Twinkle »

Röde skrev:På bilden på formationen har Primus och Magus 32mm baser. I bruksanvisningen har de 25mm. Utanpå kartongen var det tejpat 2 extra 32mm baser pga vad min hobbybutik trodde var ett packfel. Ska vi tro att det är deras 32mm baser och att packfelet är ett tryckfel?
Jag satte mina på 25mm då det har stor betydelse när man spelar brädspelet Deathwatch: Overkill. Och det var förvånande ok som figurbrädspel... dvs. definitivt bättre än ett dussinspel och något min spelgrupp kommer att spela igen. Sedan har jag tänkt använda dem för mindre 40k strider (~500pt) och tycker att det gör varken eller ifall de står på 25mm eller 32mm.

NIB
Inlägg: 263
Blev medlem: 30 maj 2011, 09:48

Re: GW släpper nya genestealer cult modeller!!!!

Inlägg av NIB »

En hel miniarmé som blir neutraliserad av några 3pt Cyber Skulls som typ alla kan ta. Synd på så rara ärtor.

Skriv svar