Blood angels rykten
Blood angels rykten
http://astropate.blogspot.it/2014/10/ru ... ref=fb&m=1
Äntligen lite rykten om allas våra favoriter. Sidan översatt från italienska
Äntligen lite rykten om allas våra favoriter. Sidan översatt från italienska
Re: Blood angels rykten
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Så team Edward är på G?
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Terminators får en tvåhandskanon? BLOOD CANNON!
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
klart vapnet har ordet blood i namnet..Serpent skrev:Terminators får en tvåhandskanon? BLOOD CANNON!
ny flygarspell: blood-wings-of-blood-sauce..
EDIT: för övrigt ska det bli kul med en ny bok... jag kommer lätt hänga på låset för den..
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Guuuud.... Ge mig BA nuuuuu
Kommer begå inbrott för den, speciellt om det är codexen på bild ovan
Haha, Blood cannon. Och space wolves har Frost cannon, då får dark angels Dark cannon. Vad får vanilla marines? Ultra cannon? Och Black templars kanske Holy cannon. Nej, vänta den kanske är grey knights. Salamanders? Volcano cannon? Nej den är ju någonting annat.
Jag tyckte det räckte med Grav Cannon för er...
Den kommer säkert vara en Frag Cannon, men det lät bara så bra.
Den kommer säkert vara en Frag Cannon, men det lät bara så bra.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Tänker mig en supervariant av angelus boltgun. 24" s6 ap3 assault4
Typ 30 pts
Typ 30 pts