Stormraven
Re: Stormraven
Om med "schyssta konverteringar" du menar en hammare...DHettNeck skrev:Dock går den kanske att rädda med lite schyssta konverteringar.
jag har faktiskt använt hammare och polygrip när jag konverterat en rus till mina orker en gång..
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
Alltså, jag gillar när de är framtunga men lite större bak ska det vara också.
Ok modell, passar bra med de andra SM-grejerna även om jag skulle åka Thunderhawk alla dagar i veckan om det där var alternativet.
Den nya dreaden är däremot riktigt het. Särskilt Librarian gillar jag.
Ok modell, passar bra med de andra SM-grejerna även om jag skulle åka Thunderhawk alla dagar i veckan om det där var alternativet.
Den nya dreaden är däremot riktigt het. Särskilt Librarian gillar jag.
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Typ. Tänker att man skulle vilja flytta motorena och ta bort tornet plus det luftintaget. Skulle ösnkat mej en liten thunderhawk istället för en container med vingar.Bengt skrev:Om med "schyssta konverteringar" du menar en hammare...DHettNeck skrev:Dock går den kanske att rädda med lite schyssta konverteringar.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
I vissa vinklar och foton är den ful, men i andra är den faktiskt ganska snygg...visserligen kanske mera fulsnygg...
Vet inte vad jag tycker om ryktet om att alla SM kommer att få köpa sådana efter nån White Dwarf artikel.
Dreadsen är dock gulliga, speciellt boomboxe aka magna grappel.
Vet inte vad jag tycker om ryktet om att alla SM kommer att få köpa sådana efter nån White Dwarf artikel.
Dreadsen är dock gulliga, speciellt boomboxe aka magna grappel.
Alexander Merinen
Jösses så gräsligt... Skulle nog gå att rädda dock. Men fy fan...
- Jimmy Johansson
Jag har allt mer accepterat den faktiskt 
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()