Kommande 40k släpp?

Har du hört det senaste från GW?
Neth_Oni

Re: Kommande 40k släpp?

Inlägg av Neth_Oni »

ryktena har varit rätt oense om det, men det som sagts är:

chaos 1a sept, starterset 6e okt

starterset 1a sept, chaos 6e okt

starterset 1a sept, chaos 15e sept

Och då det verkar rätt klart att vengeance kommer nu om 2 veckor så kan vi stryka den första, så hoppas på den 3e :)

Anton

Inlägg av Anton »

Tvåan känns ju absolut mest sannolik. Lådan och kaoskodexen behöver varsin WD att marknadsföras i.

Claimh_Solais

Inlägg av Claimh_Solais »

Anton skrev:Tvåan känns ju absolut mest sannolik. Lådan och kaoskodexen behöver varsin WD att marknadsföras i.
Tror med på den här

GW brukar inte släppa två stora grejer samma månad ..lite för bra isf

Lite störigt att både Chaos och Dark angels har pissiga böker som behöver nytt så fort som möjligt

Ancalagon

Inlägg av Ancalagon »

Confirmed med release 1a sept:

Bild

Claimh_Solais

Inlägg av Claimh_Solais »

Sjukt brev ...och ska man måla upp lådan på två veckor ??!

kul för butiker med en mans personal ...han få väl inte be en målare fixa det för då bryter han mot cp secret ala GW

kul att det ändå läcker ut grejer , rätt åt dom ...

Användarvisningsbild
L3go

Inlägg av L3go »

Claimh_Solais skrev:Sjukt brev ...
och anal retendent som jag är, kan jag inte låta bli att notera vissa grammatiska tveksamheter.. det ser knappast ut som något som skrivits av en person med engelska som modersmål.. hmm..
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Ancalagon

Inlägg av Ancalagon »

L3go skrev:
och anal retendent som jag är, kan jag inte låta bli att notera vissa grammatiska tveksamheter.. det ser knappast ut som något som skrivits av en person med engelska som modersmål.. hmm..

Ungefär som varje Codex och regelbok som GW släpper då alltså, fulla av grammatiska fel, konstig wording och självmotsägelser? :)

Mutt

Inlägg av Mutt »

Varför skulle personen ha engelska som modersmål bara för att han jobbar på ett brittiskt företag? Vi lever i en global värld och just gw lockar gamers från hela världen att jobba till relativt låga löner fast med bonusar i gubbar.

Användarvisningsbild
L3go

Inlägg av L3go »

förvisso..

ni får ursäkta min skepsis. måhända är jag smått cynisk efter otaliga fejk-dokument som "läckts" ut på det därna internätet.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

katzenjammer

Inlägg av katzenjammer »

Games workshop är verkligen sämst, allt dom gör är fel. Det enda som är roligt med hobbyn är att hänga på forum och klaga som om detta vore ett riktigt problem.
Flesh is a design fault

Skriv svar