Rykten om 7:th ed.
Re: Rykten om 7:th ed.
Battle Brothers..
- Are counted as being friendly units for the targeting of Battle Brothers psychic powers, abilities and so on
Synapse = ability?
- Are counted as being friendly units for the targeting of Battle Brothers psychic powers, abilities and so on
Synapse = ability?
-
Trollapan
Check. Det känns rimligt ändådaskad skrev:Nej, varje enhet får bara försöka slänga Fortune EN gång per ENHET
Det ser ut som att de missade att trycka med listan med profiler för alla arméers enheter. De skulle nog behöva få ut lite nya FAQ:s. Just nu har ju fordon tillhörande Orks, Space Wolves, Blood Angels, Necrons, Dark Eldar och Grey Knights inga Hull Points.
Men man lyckades ju fixa till Burning Chariot of Tzeentch till sist.
Men man lyckades ju fixa till Burning Chariot of Tzeentch till sist.
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Administrativt ansvarig för LBK
Kan ingen som sitter med boken förklara lite hur den nya magi fasen fungerar och allt som hör den till. Vill ju läsa fakta nu och inte en massa rykten. 
Det finns visst en tråd här: http://www.svenska40k.se/forum/viewtopi ... 11&t=11433
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Öhh.. Köp regelboken?SnuffyN skrev:Kan ingen som sitter med boken förklara lite hur den nya magi fasen fungerar och allt som hör den till. Vill ju läsa fakta nu och inte en massa rykten.
Tänkte att jag skiter i det och tar hem den från piraten.... Eller så kanske jag inte fått den än. Men du tänkte väl inte längre än öhh...John_F skrev:Öhh.. Köp regelboken?SnuffyN skrev:Kan ingen som sitter med boken förklara lite hur den nya magi fasen fungerar och allt som hör den till. Vill ju läsa fakta nu och inte en massa rykten.
Kolla under "allmänt" där finns en tråd med regler, men du tänkte väl inte längre än "Tänkte" innan du slumpvis kände för att attackera folk...SnuffyN skrev:Tänkte att jag skiter i det och tar hem den från piraten.... Eller så kanske jag inte fått den än. Men du tänkte väl inte längre än öhh...John_F skrev:Öhh.. Köp regelboken?SnuffyN skrev:Kan ingen som sitter med boken förklara lite hur den nya magi fasen fungerar och allt som hör den till. Vill ju läsa fakta nu och inte en massa rykten.
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Vet faktiskt inte vad du pratar om?Excessus skrev: Kolla under "allmänt" där finns en tråd med regler, men du tänkte väl inte längre än "Tänkte" innan du slumpvis kände för att attackera folk...
Men fick svar av Yabob innan jag skulle gå och köpa boken.
men tycker du/ni alla att jag attackerar folk så får jag väl be om ursäkt då. Men JAG tyckte inte att Öhh köp boken lätt så trevligt.
Men skit samma finns som Yabob och du nämner en tråd men min fråga hur magi fasen fungerar + mycket annat roligt.
@ snuffyN. Jag fattade inte heller kommentaren om någon attack på folk. Och jag liksom du väntar på min bok. Jag behöver få lönen innan jag kan legitimera fler 40K inköp under den här månaden... Och därför skummar jag också intresserat trådar som andra skriver i just nu.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.