Rykten om 7:th ed.

Har du hört det senaste från GW?
Användarvisningsbild
Kaptenen

Re: Rykten om 7:th ed.

Inlägg av Kaptenen »

Battle Brothers..
- Are counted as being friendly units for the targeting of Battle Brothers psychic powers, abilities and so on

Synapse = ability?

Trollapan

Inlägg av Trollapan »

daskad skrev:Nej, varje enhet får bara försöka slänga Fortune EN gång per ENHET
Check. Det känns rimligt ändå

Användarvisningsbild
Yabob

Inlägg av Yabob »

Det ser ut som att de missade att trycka med listan med profiler för alla arméers enheter. De skulle nog behöva få ut lite nya FAQ:s. Just nu har ju fordon tillhörande Orks, Space Wolves, Blood Angels, Necrons, Dark Eldar och Grey Knights inga Hull Points. :shock:

Men man lyckades ju fixa till Burning Chariot of Tzeentch till sist.
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den

Administrativt ansvarig för LBK

SnuffyN

Inlägg av SnuffyN »

Kan ingen som sitter med boken förklara lite hur den nya magi fasen fungerar och allt som hör den till. Vill ju läsa fakta nu och inte en massa rykten. :)

Användarvisningsbild
Yabob

Inlägg av Yabob »

Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den

Administrativt ansvarig för LBK

Användarvisningsbild
John_F

Inlägg av John_F »

SnuffyN skrev:Kan ingen som sitter med boken förklara lite hur den nya magi fasen fungerar och allt som hör den till. Vill ju läsa fakta nu och inte en massa rykten. :)
Öhh.. Köp regelboken?

SnuffyN

Inlägg av SnuffyN »

John_F skrev:
SnuffyN skrev:Kan ingen som sitter med boken förklara lite hur den nya magi fasen fungerar och allt som hör den till. Vill ju läsa fakta nu och inte en massa rykten. :)
Öhh.. Köp regelboken?
Tänkte att jag skiter i det och tar hem den från piraten.... Eller så kanske jag inte fått den än. Men du tänkte väl inte längre än öhh...

Användarvisningsbild
Excessus

Inlägg av Excessus »

SnuffyN skrev:
John_F skrev:
Öhh.. Köp regelboken?
Tänkte att jag skiter i det och tar hem den från piraten.... Eller så kanske jag inte fått den än. Men du tänkte väl inte längre än öhh...
Kolla under "allmänt" där finns en tråd med regler, men du tänkte väl inte längre än "Tänkte" innan du slumpvis kände för att attackera folk...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

SnuffyN

Inlägg av SnuffyN »

Excessus skrev: Kolla under "allmänt" där finns en tråd med regler, men du tänkte väl inte längre än "Tänkte" innan du slumpvis kände för att attackera folk...
Vet faktiskt inte vad du pratar om?
Men fick svar av Yabob innan jag skulle gå och köpa boken.
men tycker du/ni alla att jag attackerar folk så får jag väl be om ursäkt då. Men JAG tyckte inte att Öhh köp boken lätt så trevligt.
Men skit samma finns som Yabob och du nämner en tråd men min fråga hur magi fasen fungerar + mycket annat roligt.

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

@ snuffyN. Jag fattade inte heller kommentaren om någon attack på folk. Och jag liksom du väntar på min bok. Jag behöver få lönen innan jag kan legitimera fler 40K inköp under den här månaden... Och därför skummar jag också intresserat trådar som andra skriver i just nu.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Skriv svar