Space Wolves Thunderwolf Cavalry plus lite till
- speedfreek
Re: Space Wolves Thunderwolf Cavalry plus lite till
Gillar att GW tänkt till lite med vargarna.
De har hår under sadeln och kan modelleras utan mekanik, dvs de funkar till annat också, inte bara framtidsvargar med marine på.
De har hår under sadeln och kan modelleras utan mekanik, dvs de funkar till annat också, inte bara framtidsvargar med marine på.
Tervigonen/tyranofexen är rätt stor..

Hehe, alla som byggd dem från carnifexes har ju nu då modelling to an advantage 
Smart av gw, nu behöver de köpa massa nya kits.
Men ang modellen ser den helt skev ut, gillar den inte alls.
Smart av gw, nu behöver de köpa massa nya kits.
Men ang modellen ser den helt skev ut, gillar den inte alls.
Dibs on the Amulet! - Belkar Bitterleaf
För de som missat det har de också gjort en stor re-release av gamla modeller till SW i Finecast 
Glöm inte dom efterlängtade bonesword lashwhips, finally!
jag tror faktiskt min carnifexbyggda tervigon är ungefär lika hög och har nog större % av massan högt upp, och borde därför få svårare att få cover saves än den där varianten.
man måste bara älska spanska namnet på swarmlord. Señor. kanske ska sätta en mustasch på honom om jag möter Hugo med den.
man måste bara älska spanska namnet på swarmlord. Señor. kanske ska sätta en mustasch på honom om jag möter Hugo med den.
Ja' än't bittä'!
hmm, ser jag häftmassa i swarmlords armhålor på 360-bilden? kan inte komma på vad det ska vara annars. förvisso såg jag ett ansikte på ryggen på deras 360-bild av necron destroyer. från ryggen typ tre-fem vridningar åt höger. sen nästan rakt från högra sidan ser man det lite mer som en profilbild.
Ja' än't bittä'!
Japp, de verkar ha glömt att ta bort häftmassan i photoshop.Halvar skrev:hmm, ser jag häftmassa i swarmlords armhålor på 360-bilden? kan inte komma på vad det ska vara annars. förvisso såg jag ett ansikte på ryggen på deras 360-bild av necron destroyer. från ryggen typ tre-fem vridningar åt höger. sen nästan rakt från högra sidan ser man det lite mer som en profilbild.
Cyberwolfen var riktigt ful i en hemsk pose.
Alla andra vargar var klart godkända.
Synd att det ska ta sån tid för GW ibland. Misstänker att de flesta redan byggt egna. Tråkigt..
Alla andra vargar var klart godkända.
Synd att det ska ta sån tid för GW ibland. Misstänker att de flesta redan byggt egna. Tråkigt..
Och detta hade inte varit bättre???Kreufeldt skrev:Som det mesta annat...Gustav skrev: Men fasen vad Arjac har tuffare namn på tyska.
Eller som Adde Malmberg sa:
"Det är tur att inte tyskarna vann kriget, för då hade vi inte haft band som Spice Girls och Backstreet Boys.
De hade i stället hetat die Kräuter Mädchen und die Hinterstrasseknabeln"
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."