Horus Heresy GW i November

Har du hört det senaste från GW?
Elevatorlake
Inlägg: 2793
Blev medlem: 13 jul 2014, 12:17
Ort: Umeå

Re: Horus Heresy GW i November

Inlägg av Elevatorlake »

Bild på en ihopsatt contemptor och info om att lådan ska vara tillgänglig i 6 månader.

http://www.belloflostsouls.net/2015/10/ ... -pics.html
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

Användarvisningsbild
Excessus
Inlägg: 1550
Blev medlem: 10 apr 2011, 23:52

Re: Horus Heresy GW i November

Inlägg av Excessus »

Ok, så lite mer bilder:

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Image
Image
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

Elevatorlake
Inlägg: 2793
Blev medlem: 13 jul 2014, 12:17
Ort: Umeå

Re: Horus Heresy GW i November

Inlägg av Elevatorlake »

Klart minst ett snäpp under fw i detaljer och utseende men som en grund för en hh/30k-armé tjänar de ju helt klart sitt syfte.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Horus Heresy GW i November

Inlägg av Serpent »

Om det är minst ett snäpp bättre i klasserna gjutskägg, böjda bitar och smörja-som-hindrar-spray-att-fästa känns det nästan som att plasten vinner..
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

OhmanJ
Inlägg: 91
Blev medlem: 10 jun 2013, 08:50

Re: Horus Heresy GW i November

Inlägg av OhmanJ »

Någon som har ett bekräftat svenskt pris ännu? Jag fick summan 1140SEK i ett PM på Warseer men jag vet inte om avsändaren kanske blandat ihop DKK/NOK/SEK på något sätt.

Halvar
Inlägg: 2161
Blev medlem: 12 apr 2010, 09:25

Re: Horus Heresy GW i November

Inlägg av Halvar »

OhmanJ skrev:Någon som har ett bekräftat svenskt pris ännu? Jag fick summan 1140SEK i ett PM på Warseer men jag vet inte om avsändaren kanske blandat ihop DKK/NOK/SEK på något sätt.
inget bekräftat men en butik i sverige säger att rrp är 1140.
Ja' än't bittä'!

Elevatorlake
Inlägg: 2793
Blev medlem: 13 jul 2014, 12:17
Ort: Umeå

Re: Horus Heresy GW i November

Inlägg av Elevatorlake »

Bilder från kommande white dwarf säger också 1140.

http://www.belloflostsouls.net/2015/11/ ... med-2.html

Står också att det veckan efter kommer ett nytt uppgrad till betrayal at calth.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

Användarvisningsbild
Jacobi
Inlägg: 95
Blev medlem: 07 mar 2014, 09:03
Ort: Vallentuna

Re: Horus Heresy GW i November

Inlägg av Jacobi »

Tycker det låter väldigt prisvärt. Har köpt cataphractii terminators från FW tidigare och vill minnas att de kostade närmare 700 spänn för 5 gubbar. Då var det dessutom crappy resin!

Elevatorlake
Inlägg: 2793
Blev medlem: 13 jul 2014, 12:17
Ort: Umeå

Re: Horus Heresy GW i November

Inlägg av Elevatorlake »

Jacobi skrev:Tycker det låter väldigt prisvärt. Har köpt cataphractii terminators från FW tidigare och vill minnas att de kostade närmare 700 spänn för 5 gubbar. Då var det dessutom crappy resin!
Har för mig att BoLS eller natfka räknat ut att det var mellan 300-400 pund med modeller i lådan om man köpte från FW så det är ju klart billigare. Jag köper den som en del i en HH-armé, jag kommer nog inte ens läsa reglerna som följer med om det inte får väldigt bra recension efter släppet :)

Fem vanliga mark IV från FW utan vapen kostar väl 20-30 pund så det är ju bra rabatt på grejerna i lådan. Lite skrämmande när man tycker att över tusen spänn för lite plastgrejer är ett förvånansvärt bra pris :)
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

Användarvisningsbild
Excessus
Inlägg: 1550
Blev medlem: 10 apr 2011, 23:52

Re: Horus Heresy GW i November

Inlägg av Excessus »

Pfft, copycats, jag räknade ut summan på B&C redan i ett tidigt stadium. :P

Det är runt en £370+ av innehåll i boxen, minns inte längre...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

Skriv svar