Codex Grey Knights
-
Lunaticman
Re: Codex Grey Knights
Jag skriver en ny mall till dem på 30 min, den blir hur bra som helst jag lovar!

PAGK....ser ut som...skit. I mina ögon.
2 svärd på hela spruet som inte hålls i tvåhandsfattning. 1 av dessa hör till sergeanten och har ett demonhuvud på spetsen.
Måla dessa svarta så skulle de funka utmärkt som templars.
Nya Psycannons får man 2 av, men det var en rejäl nedgradering i utseende på dem.
Och stora klumpiga magasin på stormbolters sida istället för ammo-band.
2 svärd på hela spruet som inte hålls i tvåhandsfattning. 1 av dessa hör till sergeanten och har ett demonhuvud på spetsen.
Måla dessa svarta så skulle de funka utmärkt som templars.
Nya Psycannons får man 2 av, men det var en rejäl nedgradering i utseende på dem.
Och stora klumpiga magasin på stormbolters sida istället för ammo-band.
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
Jag gillar de nya terminators. Man blir lite småsugen på att köra en "Knight-wing" armé 
Jag gillade det mesta, men håller med om magasinen på stormbolters.
Men går nog sätta dit ammoband istället om man har såna till övers.
Eller kanske skita i magasinen, det kanske också ser bättre ut.
Men går nog sätta dit ammoband istället om man har såna till övers.
Eller kanske skita i magasinen, det kanske också ser bättre ut.
Ni är bara gnälliga gamla gubbar som inte känner igen awesome när ni ser det. De är ju hur snygga som helst!
Orker kan göra allting häftigare (Från DakkaDakka)

snygg, men är det så viktigt att ha en shoota och en slugga i nävarna istället för kontrollerna? =) orkiskt så det förslår förvissso.
Ja' än't bittä'!
- guildmaster
- Kontakt:
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Med tanke på att det är en photoshop-sammanslagning av två bilder från GWs hemsida plus lite orkbits och färgläggning så kanske det var svårt att hitta någon med passande armar?Halvar skrev:snygg, men är det så viktigt att ha en shoota och en slugga i nävarna istället för kontrollerna? =) orkiskt så det förslår förvissso.
Den är dock rätt snyggt gjord med tanke på att han inte kan haft så mycket tid på sig.
En ask Kniggits och en ask Termosar lär det ju bli så småningom. Underbara bitz till att bygga SM karaktärer och Librarians i plast. Äntligen Librarians i plast!
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.