Codex: CSM rykten
Re: Codex: CSM rykten
Jag är ruggigt besviken. Nya boken känns alldeles för genomtänkt och spelbar. Jag hade såklart förväntat mig massvis med konstiga regler, bokstäver bak o fram, sidnummer i oordning och massa information i stil med "specialreglerna för detta vapen hittar du längst ner på sidan 62, upp och ner" 
VAAAARRRFFFÖÖÖÖÖÖRRRRRRR????Blom skrev:hen
Sluta våldta det svenska språket!!!
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Jag som är nybörjare på chaos och inte har nya codexen än, kan man sätta ihop T6 bikers? Typ genom att ge plague Marine bikes eller köpa Mark of Nurgle till vanliga bikers? Hur dyrt blir det egentligen?
Fan det skulle vart en raspig vinyl med som man måste spela baklänges för att höra boken uppläst 
Hen!? Kan du va själv gubbkärring!
En Biker kostar 20 och MoN kostar 6. Så inte särskilt dyrt.John_F skrev:Jag som är nybörjare på chaos och inte har nya codexen än, kan man sätta ihop T6 bikers? Typ genom att ge plague Marine bikes eller köpa Mark of Nurgle till vanliga bikers? Hur dyrt blir det egentligen?
Har de FnP med MoN? Eller är det "bara" +1T?Anton skrev:En Biker kostar 20 och MoN kostar 6. Så inte särskilt dyrt.John_F skrev:Jag som är nybörjare på chaos och inte har nya codexen än, kan man sätta ihop T6 bikers? Typ genom att ge plague Marine bikes eller köpa Mark of Nurgle till vanliga bikers? Hur dyrt blir det egentligen?
Senast redigerad av 1 John_F, redigerad totalt 4 gånger.
Sluta vara en bakåtsträvande lipsill.Excessus skrev:VAAAARRRFFFÖÖÖÖÖÖRRRRRRR????Blom skrev:hen
Sluta våldta det svenska språket!!!
(Är f. ö. tämligen säker på att VAAAARRRFFFÖÖÖÖÖÖRRRRRRR inte är ett svenskt ord.)
17,83
Jag har inte boken men enligt vad jag förstått är FnP en slaneesh-grej nu vilket jag tycker är lite passande.
Ja' än't bittä'!