Ultramarines
Re: Ultramarines
De (GW) målade ju upp hela Ultramarineschaptret inför en games day för ett antal år sedan.
Om jag inte minns fel hade varje butik en målningsquota.
Så var det. Men det var uppdelat på så många butiker att det var lite svårt att bli imponerad av målningsinsatsen. De flesta butikerna gjorde typ en squad och kanske ett fordon.eldrak skrev:De (GW) målade ju upp hela Ultramarineschaptret inför en games day för ett antal år sedan.
Skulle vara betydligt mer imponerande om en ensam person målade upp ett helt chapter. Det är lite jobbigt men absolut inte omöjligt.
Var med en snubbe från Polen i WD för ett antal år sedan (förmodligen rätt många vid det här laget) som hade målat upp ett helt Chapter (helt själv). Så det finns ju uppenbarligen folk som gör det.
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Administrativt ansvarig för LBK
Administrativt ansvarig för LBK
Minns att jag läste den! Han pendlade och målade ofta på tåget, tokig gubbe den.Yabob skrev:Var med en snubbe från Polen i WD för ett antal år sedan (förmodligen rätt många vid det här laget) som hade målat upp ett helt Chapter (helt själv). Så det finns ju uppenbarligen folk som gör det.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Här har ni ett litet necron commsion jobb. Så det lär ju finnas någon tok med för mycket pengar som köper ultramarine kittet.
http://www.warseer.com/forums/showthrea ... of-Necrons
http://www.warseer.com/forums/showthrea ... of-Necrons
- Bilagor
-
- 402879_437247109660226_930764884_n.jpg (163.98 KiB) Visad 2119 gånger
-
Johannesson
För klent med bara 7 monoliter. Alla vet ju att man behöver 8 för nya apocalypse-formationen...
"Then it comes to be that the soothing light at the end of your tunnel was just a freight train comin' your way" - No Leaf Clover
Ultramarines
Och man behöver minst 2 sådana formationer tycker jag.Johannesson skrev:För klent med bara 7 monoliter. Alla vet ju att man behöver 8 för nya apocalypse-formationen...
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Står i tråden på Warseer att de redan hade levererat 3k till samma kund så man kan kanske anta att han redan hade minst en monolit.
-
Daniel Lagergren
Han hade hjälp av sina barn med målningen. Artikeln med han går att finna i WD nummer 300. Han jobbar också för GW!Yabob skrev:Var med en snubbe från Polen i WD för ett antal år sedan (förmodligen rätt många vid det här laget) som hade målat upp ett helt Chapter (helt själv). Så det finns ju uppenbarligen folk som gör det.