Ja, rätt så frestad. Med så många färger så lär man väl tyvärr behöva sälja lite organ för att ha råd...Ancalagon skrev:Jag kommer antagligen göra det lätt för mig och köpa ett mega paint set direkt
GW färger
- Lottomannen
Re: GW färger
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
Hmm, när kommer ett spreadsheet för vilka färger som är vilka då?
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
hillarious!Joppreck skrev:http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... lTEUbNijfA
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
-
Claimh_Solais
antagligen i nya WDExcessus skrev:Hmm, när kommer ett spreadsheet för vilka färger som är vilka då?
isf blir det väl den första WD man köper på över ett år , som faktiskt innehåller något nyttigt
Antagligen absolut minst innehållsrika videon på internetz haha
gws sida är toklångsam för mig just nu men mega paintset finns uppe i paints and tools iaf. och navigeringen är indelad i dry, glazes, bases osv.
edit: £333 för settet, men då ingår en army figure case också. och en conversion leaflet verkar finnas på sega hemsidan.
edit: £333 för settet, men då ingår en army figure case också. och en conversion leaflet verkar finnas på sega hemsidan.
Ja' än't bittä'!
Japp, här
Mathias Lamu
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
Dwarf flesh -> Ratskin flesh
humor!
Fenris grey -> the Fang
Shadow grey -> the Fang
Space wolves grey -> Fenrisian grey
... tack GW
"...look up the old Citadel Colour in the top bar and you'll get THE BEST MATCH from the new paint range"
Inte samma färger alltså.
humor!
Fenris grey -> the Fang
Shadow grey -> the Fang
Space wolves grey -> Fenrisian grey
... tack GW
"...look up the old Citadel Colour in the top bar and you'll get THE BEST MATCH from the new paint range"
Inte samma färger alltså.