systrar i white dwarf

Har du hört det senaste från GW?
Användarvisningsbild
Zurken
Moderator

Re: systrar i white dwarf

Inlägg av Zurken »

HeadWar skrev:
Halvar skrev:den får väl slå extra attacker om den woundar också?
Japp, som Blood Talons, men inga extraattacker från extraattackerna.
Precis, de är ju ändå inte Space Marines :P
Alexander Merinen

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

Nu har jag skummat listan och redan avsaknaden av tillvalet Jump Pack på Canonessen fick mig att bli :evil: :cry: ...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
Zurken
Moderator

Inlägg av Zurken »

Listan ute nu alltså. Någon som kan länka till en digital kopia?
Alexander Merinen

Användarvisningsbild
speedfreek

Inlägg av speedfreek »

Kimich

Inlägg av Kimich »

Tänkte kolla vad folk tycker om en vad jag anser är en tolkningsfråga. Battle sisters AoF med reroll på ettor när det kommer till flamers. TL flamers har ju reroll på to wound innebär detta att när AoF används så har flamers reroll to wound på ettor eller påverkar inte AoFen flamers alls?

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin

Inlägg av Katarsis »

Kimich skrev:Tänkte kolla vad folk tycker om en vad jag anser är en tolkningsfråga. Battle sisters AoF med reroll på ettor när det kommer till flamers. TL flamers har ju reroll på to wound innebär detta att när AoF används så har flamers reroll to wound på ettor eller påverkar inte AoFen flamers alls?
De påverkas inte alls. Inget to-hit-roll = ingen chans att re-rolla ettor. Twin-linked är en helt annan sak.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Kimich

Inlägg av Kimich »

Katarsis skrev:
Kimich skrev:Tänkte kolla vad folk tycker om en vad jag anser är en tolkningsfråga. Battle sisters AoF med reroll på ettor när det kommer till flamers. TL flamers har ju reroll på to wound innebär detta att när AoF används så har flamers reroll to wound på ettor eller påverkar inte AoFen flamers alls?
De påverkas inte alls. Inget to-hit-roll = ingen chans att re-rolla ettor. Twin-linked är en helt annan sak.
Jo jag kände lite att det skulle fungera så också, men hoppades på motsatsen.

Är det någon mer som känner att nya Sisters går mer och mer bort från flamers och mer mot Heavy bolters?

Användarvisningsbild
Tadaotoko

Inlägg av Tadaotoko »

Kimich skrev:
Katarsis skrev:
Jo jag kände lite att det skulle fungera så också, men hoppades på motsatsen.

Är det någon mer som känner att nya Sisters går mer och mer bort från flamers och mer mot Heavy bolters?
Tror det bara är du. Med reroll to hit träffar de typ lika många killar. Skillnaden är att du får åka bil och skjuta. Tycker att systrarna är typ som förut bara att man byter immolators mot rhinos. Fast då spelade jag immospam tills kompen våldtog sig på min anal ;)
Christofer "Koftan" Andersson
Serpent skrev:
Gonka Koff skrev:Varför skriver inte kungen av copypaste (Marshal) i den här tråden?
För att Tadaotoko genom sina listor här det senaste året övertagit kronan? :roll:

Henke

Inlägg av Henke »

speedfreek skrev:Här är första delen iaf.
http://www.scribd.com/doc/61902172/Code ... -Battle-5E
Någon som fått tag på andra delen?

Joppe

Inlägg av Joppe »

Henke skrev:
speedfreek skrev:Här är första delen iaf.
http://www.scribd.com/doc/61902172/Code ... -Battle-5E
Någon som fått tag på andra delen?
Jag har den i tryckt form. Kanske kan scanna imorn.

Skriv svar