Khorne bloodknight

Har du hört det senaste från GW?
Mr_riot

Re: Khorne bloodknight

Inlägg av Mr_riot »

Nja men utan hoft skynket och om huvudet moddas lite kan den nog bli riktigt nice. Fast jag hoppas ju dock att den skall ga att anvanda i vanliga 40k ocksa. I Epic kunde man byta ut, sa att den hade 2 dakka vapen. (ursakta stavningen ar i Malta och saknar tangentbord...)

Claimh_Solais

Inlägg av Claimh_Solais »

Necron pyramiden ser snygg ut , undra om det är en ny monolith eller något helt nytt?

Kommer nog skaffa den stängda som en monolith iaf aldrig gillat flygande osten innan men här ser den mer badass ut

Användarvisningsbild
John_F

Inlägg av John_F »

Det ballar ur..

Användarvisningsbild
Denkan
Kontakt:

Inlägg av Denkan »

John_F skrev:Det ballar ur..
Är nog ett naturligt svar för gw om man tittar på hur bra försäljningen på warmahordes colossals har gått.
mvh:
Dennis
Pärssi skrev:
Denkan skrev:jag vet att ni saknar mig så jag kommer ;)
klart vi gör, jag vill inte vara ensam gris...
http://www.garagegamers.se

-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-

Användarvisningsbild
Ismeno

Khorne bloodknight

Inlägg av Ismeno »

"Ballar ur" sa Bull. GW har länge varit en parodi på sig själva men nu börjar det bli löjligt på allvar. Den här falloskompensationsgrejen är helt bedrövlig.

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Ismeno skrev:"Ballar ur" sa Bull. GW har länge varit en parodi på sig själva men nu börjar det bli löjligt på allvar. Den här falloskompensationsgrejen är helt bedrövlig.
-Ord!
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
Flogger

Khorne bloodknight

Inlägg av Flogger »

Ismeno skrev:"Ballar ur" sa Bull. GW har länge varit en parodi på sig själva men nu börjar det bli löjligt på allvar. Den här falloskompensationsgrejen är helt bedrövlig.
Tycker det är helt fantastiskt! :D

Khornemonstret ser asballt ut och SÅ JÄVLA METAL medan Necron flyern är det snyggaste fordon Necrons fått än så länge, så tycker de två sakerna är rätt bra alltså :)
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

xedric

Inlägg av xedric »

Flogger skrev:Tycker det är helt fantastiskt! :D

Khornemonstret ser asballt ut och SÅ JÄVLA METAL medan Necron flyern är det snyggaste fordon Necrons fått än så länge, så tycker de två sakerna är rätt bra alltså :)
\m/ :twisted: \m/

Flygmaskin

Inlägg av Flygmaskin »

Motherfucking Horn Pär är ute och rullar på tacks! Kommer den där att kunna spelas i 40k och inte endast Apoc så kommer jag lätt att skaffa en Chaosarmé. Den har verkligen allt som jag diggar med Chaos! Helt jävla idiotisk, helt jävla asful, helt jävla full av pikadoller, helt jävla full av närstridsklubbor, helt jävla full av krimskrams, helt jävla daemonenginehorrordeathwrathwar och helt jävla underbar!
Människomat, till exempel spannmål.

frigobben

Inlägg av frigobben »

Flygmaskin skrev:Motherfucking Horn Pär är ute och rullar på tacks! Kommer den där att kunna spelas i 40k och inte endast Apoc så kommer jag lätt att skaffa en Chaosarmé. Den har verkligen allt som jag diggar med Chaos! Helt jävla idiotisk, helt jävla asful, helt jävla full av pikadoller, helt jävla full av närstridsklubbor, helt jävla full av krimskrams, helt jävla daemonenginehorrordeathwrathwar och helt jävla underbar!
Måste få inflika ett LOL på det där... :)

Skriv svar