Schema för horus heresy weekender 4/5:e febaruari

Har du hört det senaste från GW?
Elevatorlake
Inlägg: 2793
Blev medlem: 13 jul 2014, 12:17
Ort: Umeå

Schema för horus heresy weekender 4/5:e febaruari

Inlägg av Elevatorlake »

http://www.belloflostsouls.net/2017/01/ ... -2017.html

Två seminarier om nya modeller från FW är väl kanske det mest intressanta men under talons of the emperor står det också ordo sinister. Vad jag läst är det en titanlegion som består endast av imperatortitaner. Betyder det att vi kanske får regler och en modell för imperatortitaner i 30k? :o
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

Användarvisningsbild
Ismeno
Inlägg: 2348
Blev medlem: 12 dec 2011, 10:13

Re: Schema för horus heresy weekender 4/5:e febaruari

Inlägg av Ismeno »

Elevatorlake skrev:http://www.belloflostsouls.net/2017/01/ ... -2017.html

Två seminarier om nya modeller från FW är väl kanske det mest intressanta men under talons of the emperor står det också ordo sinister. Vad jag läst är det en titanlegion som består endast av imperatortitaner. Betyder det att vi kanske får regler och en modell för imperatortitaner i 30k? :o
Yikes! Kommer kosta som en bättre begagnad bil. :D

Användarvisningsbild
stormshaft
Inlägg: 491
Blev medlem: 25 nov 2011, 23:11
Ort: Malmö

Re: Schema för horus heresy weekender 4/5:e febaruari

Inlägg av stormshaft »

Det vore något det. :)
Jag har iofs inte sparat ihop till en Warlord ens så för egen del är det väl inte aktuellt ändå. Men det är rätt coolt ändå, en elit-Titan Legion med bara Emperor Titans.

Ruskigt synd att man inte fick biljett och möjlighet att åka dit, de tog slut på en kvart eller något sånt. Alla seminarier låter intressanta, det är ju trots allt 30k som drog tillbaka mig till GW.

Elevatorlake
Inlägg: 2793
Blev medlem: 13 jul 2014, 12:17
Ort: Umeå

Re: Schema för horus heresy weekender 4/5:e febaruari

Inlägg av Elevatorlake »

stormshaft skrev:Det vore något det. :)
Jag har iofs inte sparat ihop till en Warlord ens så för egen del är det väl inte aktuellt ändå. Men det är rätt coolt ändå, en elit-Titan Legion med bara Emperor Titans.

Ruskigt synd att man inte fick biljett och möjlighet att åka dit, de tog slut på en kvart eller något sånt. Alla seminarier låter intressanta, det är ju trots allt 30k som drog tillbaka mig till GW.
Mjo, det är ju ett sådant event som jag skulle vilja åka på, om inte annat för att kunna köpa modellerna som inte släppts än :)
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

Användarvisningsbild
stormshaft
Inlägg: 491
Blev medlem: 25 nov 2011, 23:11
Ort: Malmö

Re: Schema för horus heresy weekender 4/5:e febaruari

Inlägg av stormshaft »

Elevatorlake skrev:
stormshaft skrev:Det vore något det. :)
Jag har iofs inte sparat ihop till en Warlord ens så för egen del är det väl inte aktuellt ändå. Men det är rätt coolt ändå, en elit-Titan Legion med bara Emperor Titans.

Ruskigt synd att man inte fick biljett och möjlighet att åka dit, de tog slut på en kvart eller något sånt. Alla seminarier låter intressanta, det är ju trots allt 30k som drog tillbaka mig till GW.
Mjo, det är ju ett sådant event som jag skulle vilja åka på, om inte annat för att kunna köpa modellerna som inte släppts än :)
The joy of being first! :)
Och jag håller med dig, det hade varit kul att få köpa nya leksaker tidigt. :)

Skriv svar