GW FAQ är nu officiella

Har du hört det senaste från GW?
Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: GW FAQ är nu officiella

Inlägg av Serpent »

Ursäkta en blind, men var står de här nya FAQ:sen? Jag kunde inte hitta Culten eller Traitor Legions...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
Jacobi
Inlägg: 95
Blev medlem: 07 mar 2014, 09:03
Ort: Vallentuna

Re: GW FAQ är nu officiella

Inlägg av Jacobi »


Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: GW FAQ är nu officiella

Inlägg av Serpent »

Alpha Legions kultister blev sämre än alla andras kultister. Tack som fan.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
Olof
Inlägg: 829
Blev medlem: 24 okt 2008, 15:01

Re: GW FAQ är nu officiella

Inlägg av Olof »

Serpent skrev:Alpha Legions kultister blev sämre än alla andras kultister. Tack som fan.
Varför det?

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: GW FAQ är nu officiella

Inlägg av Serpent »

Olof skrev:
Serpent skrev:Alpha Legions kultister blev sämre än alla andras kultister. Tack som fan.
Varför det?
De verkar inte få Outflank.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
Excessus
Inlägg: 1550
Blev medlem: 10 apr 2011, 23:52

Re: GW FAQ är nu officiella

Inlägg av Excessus »

Serpent skrev:
Olof skrev:
Serpent skrev:Alpha Legions kultister blev sämre än alla andras kultister. Tack som fan.
Varför det?
De verkar inte få Outflank.
Varför inte? Alla Alpha Legion kultister har ju infiltrate som ger dem outflank också.
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

Skriv svar