Ny kampanj med Dark Angels, Chaos och Inquisition

Har du hört det senaste från GW?
Elevatorlake
Inlägg: 2793
Blev medlem: 13 jul 2014, 12:17
Ort: Umeå

Ny kampanj med Dark Angels, Chaos och Inquisition

Inlägg av Elevatorlake »

http://natfka.blogspot.se/2016/11/new-4 ... -fall.html

Två böcker och nya modeller.

Kul, jag gillar de här kampanjerna som de släpper :)
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

Asphyxate
Inlägg: 366
Blev medlem: 10 okt 2016, 22:30

Re: Ny kampanj med Dark Angels, Chaos och Inquisition

Inlägg av Asphyxate »

Pratar vi en plastmodell för Lion el Johnson nu? (Måste jag alltså rerolla chapter?)

fauh
Inlägg: 1118
Blev medlem: 24 feb 2015, 16:56

Re: Ny kampanj med Dark Angels, Chaos och Inquisition

Inlägg av fauh »

Ganska säker på att detta är en fake? Såg någon posta om att hans fejkrykte börjat gå runt på diverse sajter som "spoilers", dessutom så är det jättemycket stavfel och väldigt okaraktäristisk kapitalisering om det skulle se ut som en officiel GW text. Exempel "SUCCESSORS" brukar de väl skriva "successors" eller "successor chapters". Dessutom ett klassiskt "thr" och "madmans" istället för "madman's".

Elevatorlake
Inlägg: 2793
Blev medlem: 13 jul 2014, 12:17
Ort: Umeå

Re: Ny kampanj med Dark Angels, Chaos och Inquisition

Inlägg av Elevatorlake »

Jo, med tanke på att dark angels verkar vara med i Wrath of Magnus låter det väl otroligt att de skulle få två kampanjer så nära inpå varandra.

Å andra sidan är det ett lämpligt chapter om GW vill introducera lojala primarchs i 40K eftersom el'johnson är väl en av de som kan komma tillbaka enligt fluffet?
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

fauh
Inlägg: 1118
Blev medlem: 24 feb 2015, 16:56

Re: Ny kampanj med Dark Angels, Chaos och Inquisition

Inlägg av fauh »

Russ? gulagman är väl i någon slags stasis för att bli helad? Vulkan är odödlig och "borta". Både KHAAAAAN och Corax stack väl in i warpen för att jaga chaos också så de kan väl komma tillbaka de med? Skulle väl säga att Lion är top 3 men knappast den enda som är möjlig.

Dock undrar jag hur bra en primark kommer stå sig mot en demonprimark som Magnus. Han är trots allt en flying/jump gargantuan creature och en primark trots sina imponerande stats kommer nog vara relegerad till infantry.

Personligen så hoppas jag på en wulfeniserad russ som kan gå head to head med Stormange.

Användarvisningsbild
Spell Familiar
Inlägg: 397
Blev medlem: 02 jun 2015, 10:38

Re: Ny kampanj med Dark Angels, Chaos och Inquisition

Inlägg av Spell Familiar »

Gissar också fejk, men vem vet.

Kommer ihåg för ett år sen när någon som varit inne på gws hq postade att han hade sett Rubrics med "assault canon" och "a huge daemon of tzeench-looking modell".
Alla skrek fej eftersom det följdes av en massa stats och regler som inte lät som GWs normala behandling av Chaos och särskillt inte CSM.

Men nu är vi här, bröder och systrar.
"Ahrimans städtant lär ha fullt upp."

Asphyxate
Inlägg: 366
Blev medlem: 10 okt 2016, 22:30

Re: Ny kampanj med Dark Angels, Chaos och Inquisition

Inlägg av Asphyxate »

fauh skrev:Russ? gulagman är väl i någon slags stasis för att bli helad? Vulkan är odödlig och "borta". Både KHAAAAAN och Corax stack väl in i warpen för att jaga chaos också så de kan väl komma tillbaka de med? Skulle väl säga att Lion är top 3 men knappast den enda som är möjlig.

Dock undrar jag hur bra en primark kommer stå sig mot en demonprimark som Magnus. Han är trots allt en flying/jump gargantuan creature och en primark trots sina imponerande stats kommer nog vara relegerad till infantry.

Personligen så hoppas jag på en wulfeniserad russ som kan gå head to head med Stormange.
Eller så kommer Emps tillbaka!!! ;)

fauh
Inlägg: 1118
Blev medlem: 24 feb 2015, 16:56

Re: Ny kampanj med Dark Angels, Chaos och Inquisition

Inlägg av fauh »

Det hade fan varit coolt. Minst 1000 poäng!

Skriv svar