Night Lords-killen var lite tuff tills jag läste vad han heter. Då höll jag på att skratta ihjäl mig... 40Ks motsvarighet till porrskådisnamn... Konrad Curze... För h*lvete...
Röde skrev:Night Lords-killen var lite tuff tills jag läste vad han heter. Då höll jag på att skratta ihjäl mig... 40Ks motsvarighet till porrskådisnamn... Konrad Curze... För h*lvete...
Ehhhh, Konrad har varit med sedan 2nd ed, hur har du kunnat missa det?
Röde skrev:Night Lords-killen var lite tuff tills jag läste vad han heter. Då höll jag på att skratta ihjäl mig... 40Ks motsvarighet till porrskådisnamn... Konrad Curze... För h*lvete...
Långt ifrån tveksammaste namnet tycker jag. Då är ju latino-jonsson och dorn in my side mindre lyckade tycker jag
Edit; när jag läser listan med alla namn ärdet ju ganska många som är tveksamma... Alpharius Omegon?
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Ehhhh, Konrad har varit med sedan 2nd ed, hur har du kunnat missa det?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Har aldrig varit så intresserad av ex. Night Lords... Så enkelt är det.
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."