Tycker det är jäkligt fult av GW att stoppa in alla bra reliker i en egen bok. "Ååh, jag vet hur vi får kunderna att betala 760kr för en codex istället för 180 som de gjorde förut..."
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nya ork Codexet-Bra eller anus?
-
Silvertejp
Re: Nya ork Codexet-Bra eller anus?
Silvertejp skrev:Tycker det är jäkligt fult av GW att stoppa in alla bra reliker i en egen bok. "Ååh, jag vet hur vi får kunderna att betala 760kr för en codex istället för 180 som de gjorde förut..."
Egentligen skulle man börja knarka istället för att köpa GW figurer. Det vore billigare, och hälsopåverkan är ungefär densamma...
Nja. Figurspelande har inte till tillnärmelsevis haft samma negativa inverkan på min familj som Narkotika har.elaktomte skrev:Silvertejp skrev:Tycker det är jäkligt fult av GW att stoppa in alla bra reliker i en egen bok. "Ååh, jag vet hur vi får kunderna att betala 760kr för en codex istället för 180 som de gjorde förut..."
Egentligen skulle man börja knarka istället för att köpa GW figurer. Det vore billigare, och hälsopåverkan är ungefär densamma...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Finns nog en del kul att göra.
Priset för mest överflödiga utrustning går nog iaf till Stikkbomb Chukka. Visst, det låter som att bilen har granater (man varför skulle man betala 5pts för att bilen ska kunna kasta en granat?). Och antalet enheter i Codexen som kan åka i en bil och inte redan har granater ändå är fyra till antalet. Weirdboy, Painboy, Grotsnik och Gretchins.
Priset för mest överflödiga utrustning går nog iaf till Stikkbomb Chukka. Visst, det låter som att bilen har granater (man varför skulle man betala 5pts för att bilen ska kunna kasta en granat?). Och antalet enheter i Codexen som kan åka i en bil och inte redan har granater ändå är fyra till antalet. Weirdboy, Painboy, Grotsnik och Gretchins.
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Administrativt ansvarig för LBK
Administrativt ansvarig för LBK