GW ger rabatt!?! WTF!

Har du hört det senaste från GW?
Användarvisningsbild
Bengt

Re: GW ger rabatt!?! WTF!

Inlägg av Bengt »

Piranha och plast War Walker fanns också i rabatterade 3 packs när deras förra codices kom, så mitten av nollorna eller så.

Apocswe

Inlägg av Apocswe »

Nya chaos army dealen ger rabatt... 360 kr närmare bestämt... Sanslösa 24% mot om man köper alla modeller lösa...

NIB

Inlägg av NIB »

Gamla Tyranidlådan (hette den army deal? Den med en Carnifex) var ju grymt bra rabatt, har för mig att man fick Carnifexen gratis i princip.

Användarvisningsbild
Excessus

Inlägg av Excessus »

Samma med IG-låddan. Man fick en sentinel på köpet.
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

Ancalagon

Inlägg av Ancalagon »

Och beställer man grejerna från vilken annan butik som helst förutom GW blir rabatten ofta ännu större. Att någon någonsin väljer att köpa direkt från GW förstår jag faktiskt inte, förutom i de fall de är "online only" som de kör på en massa grejer.

Användarvisningsbild
Yabob

Inlägg av Yabob »

Snabba leveranser är väl deras största fördel, plus att man knappt behöver reflektera över om det man ska ha finns i lager (vilket förstås bidrar till snabba leveranser).
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den

Administrativt ansvarig för LBK

Användarvisningsbild
Flogger

Inlägg av Flogger »

Här är en helt ok medioker armé, men om du köper den ihop med de här bajskorvarna slipper du betala för bajskorvarna, de ingår.

Så känner jag varje gång jag ser en "deal" från GW.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

NIB

Inlägg av NIB »

Ja, swarmboxen dom släppte till Nids handlar väl mest om att bli av med dammsamlare, och så slappar man dit en rabatt på tie spänn per enhet i lådan eller nåt sånt.

Kerrai

Inlägg av Kerrai »

Fast tyranid swarm lådan är rätt extrem. Köp allt löst och betala 217 pund, eller plocka lådan för 105.
50% rabatt är ju alltid trevligt, vare sig det är äldre battleforces de vill bli av med är det en tokigt bra deal.
Dibs on the Amulet! - Belkar Bitterleaf

NIB

Inlägg av NIB »

Nja. I regel bör man väl inte räkna rabatt på sånt som man inte hade för avsikt att köpa, då blir det ju en merkostnad. Men om du faktiskt tänker spela med allt det där så är det ju en kanondeal.

Skriv svar