Khorne bloodknight
-
Claimh_Solais
Re: Khorne bloodknight
Alltså bara köpa rakt av och bygga rigth ? blir väl inte mer fulchaos ...eller jo draken ..den förbannade drakenLillePer skrev:Måste bara fixa en fulchaos variant som centerpiece...
-
katzenjammer
Flygmaskin skrev:Motherfucking Horn Pär är ute och rullar på tacks! Kommer den där att kunna spelas i 40k och inte endast Apoc så kommer jag lätt att skaffa en Chaosarmé. Den har verkligen allt som jag diggar med Chaos! Helt jävla idiotisk, helt jävla asful, helt jävla full av pikadoller, helt jävla full av närstridsklubbor, helt jävla full av krimskrams, helt jävla daemonenginehorrordeathwrathwar och helt jävla underbar!
Alltså, man blir så jävla glad av dina inlägg ibland!
Flesh is a design fault
- speedfreek
Khorne tanken säger jag inget om förens jag sätt fler bilder, just nu är det mest meh
Chaosprylen är egentligen asful, men den har ändå en hel del retrocharm. Det är så en daemon engine skall se ut.
Men att spelet håller på att balla ur fullständigt med alla gigantoprylar... Oh, ja!
Men att spelet håller på att balla ur fullständigt med alla gigantoprylar... Oh, ja!
I de här fallen är det väl troligtvis bara till Apocalypse, så det räknas väl inte riktigt.
Sen utvecklas ju spelet i takt med de tekniska framsteg som görs.... är ju ingen nyhet egentligen. Kolla bara hur spelet såg ut för 20 år sen och jämför med hur det ser ut idag... det "spårade ur" för länge sen.
Sen utvecklas ju spelet i takt med de tekniska framsteg som görs.... är ju ingen nyhet egentligen. Kolla bara hur spelet såg ut för 20 år sen och jämför med hur det ser ut idag... det "spårade ur" för länge sen.
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Administrativt ansvarig för LBK
Administrativt ansvarig för LBK