http://www.youtube.com/watch?v=lECkhAw3 ... ture=g-u-u
Nya demoner!
Nya demoner!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Re: Nya demoner!
så, om jag förstått det rätt så får demonerna en massa nya modeller (och en hel del äldre uppdaterade till finecast) och regler till dem för både fantasy och 40k i ett tillägg till befintliga böckerna, och en månad efter det kommer Codex: Chaos? Sounds nice enough, I suppose 
Fy för den lede vad fula de nya Nurgle-grejerna var. Nurglings är de fulaste hittills. De äldre versionerna är sjukt mycket snyggare.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Nurgle ska vara fula, det är lixom deras image. 
Kan man dessutom få modellerna att lukta illa, så är det bara ett plus
5000000000 legyek nem lehet baj, kakilt jó
- speedfreek
Jag tycker tvärt om att Plaguebearers är de snyggaste av de nya modellerna (Tzeentch är också snygga, men ser ju ut som vanligt)
De är härligt smaltjocka och osar "blanchitsu" vilket jag verkligen gillar.
Håller med om att nurglingarna mått bra av lite mer yta och struktur, men det går nog att ordna själv...
De är härligt smaltjocka och osar "blanchitsu" vilket jag verkligen gillar.
Håller med om att nurglingarna mått bra av lite mer yta och struktur, men det går nog att ordna själv...
Måste säga att jag är besviken på de nya demonerna. Varenda demon-modell de gjort om till plast hittills har blivit sämre än sin föregångare i metall...
Nya demoner!
23p för en flamer är väl billigare än nuläget? Kostade de 35 innan ? De har dock bara 5++ nu
Jo men jämför med Forge World sculpts'en så är det en extremt stor skillnad i kvaliteten. Där finns det en del snyggt (fult på rätt sätt) till Nurgle.Fenris skrev:Nurgle ska vara fula, det är lixom deras image.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.