SÅLT- [Säljes] Eldar Iyanden Wraith Army, Stor rabatt

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

Evil Parrot

SÅLT- [Säljes] Eldar Iyanden Wraith Army, Stor rabatt

Inlägg av Evil Parrot »

Hej. På grund av för lite tid så säljer jag min relativt omålade (Omålat om annat anges) Eldar Iyanden Arme. Säljer ej i delar.

Innehåll:

Eldar Codex (Senaste)

30 Wraithguards - Ihopsatta. Grundmålade via Iyanden darksun bas och gul drybrush, tänkte göra huvudena blå sedan, målningen är enligt min bedömmning sån att den kan byggas vidare på så att fina modeller erhålles i slutändan. Annars är ju dessa av metall så att färgen kan tas bort med starka lösningsmedel.

3 Wraithloards - 2 Nya i förpackning, 1 ihopsatt målad som ovan, men också med blått huvud, vapnen på denna är magnetiserade, men inte på jättesnyggt sätt.

2 Wave serpents - Ihopsatta, magnetiserade vapen, ser bra ut (magneter ej ditlimmade på alla vapen för den ena).

3 Eldar Hornets (http://www.forgeworld.co.uk/Warhammer-4 ... ORNET.html) - Ihopsatta, men vapnen ej limmade då jag tänkte magnetisera dem.

Prince Yriel of Iyanden - Målad enligt Wraithguards ovan

1 Farseer - Målad enligt Wraithguards ovan

4 Warlocks - Målad enligt Wraithguards ovan

1 Wraithseer Ny i förpackning (http://www.forgeworld.co.uk/Warhammer-4 ... HSEER.html).

Bilder kommer, men först till kvarn gäller.

Pris 2500kr

Sakerna finns i Västmanland (Skinnskatteberg) men kan tas till Stockholm den 8 eller 9 Juli. Kan naturligtvis skicka sakerna, men då betalar köparen frakten.

Kontakt här, via PM eller mail. Telefonnummer lämnas ut efter initial kontakt.
Senast redigerad av 1 Evil Parrot, redigerad totalt 1 gånger.

Användarvisningsbild
LillePer

[Säljes] Eldar Iyanden Wraith Army, Stor rabatt

Inlägg av LillePer »

Intresserad av wraithseern om du har lust att splitta armen.

Evil Parrot

Re: SÅLT- [Säljes] Eldar Iyanden Wraith Army, Stor rabatt

Inlägg av Evil Parrot »

Sålt.

Skriv svar