[Säljes] Diverse 40k / Fantasy nytt i förpackning!

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

Namehack

[Säljes] Diverse 40k / Fantasy nytt i förpackning!

Inlägg av Namehack »

Tänkte sälja av lite grejer som blivit liggande av olika orsaker, det mesta är nytt i förpackning även inplastat! Eller delvis monterat.

Space Marine Assault Squad (new), Ny i inplastad förpackning. [180:-]

Chaos Knights, Ny i inplastad förpackning. SÅLD [150:-]

Eldar Wraithlord, (2006) Öppnad förpackning men i övrigt orörd. [210:-]

Goblin Wolf Chariot, modell äldre i metall, öppnad och delvis monterad.

Black Orcs, modell äldre i metall, öppnad och delvis monterad. (Har även Grimgor Ironhide modell äldre i metall, monterad icke målad om intresse finns för han.)

Om ni är intresserade av de äldre Orcs & Goblins grejerna får ni ge mig ett bud, finner det svårt att sätta pris på dem i.om att det är äldre saker.

Har ni frågor eller funderingar kring något är det bara att fråga, Kan skicka grejerna eller så kan det hämtas i Gävle, köparen står för eventuell frakt.
Senast redigerad av 1 Namehack, redigerad totalt 13 gånger.

Hoffa

Re: [Säljes] Diverse 40k / Fantasy nytt i förpackning!

Inlägg av Hoffa »

De gamla orc & goblin grejorna kan vara av intresse men det beror på hur gamla.

Blackorcs är det 4:th/5:th edition modellerna eller de som kom till 6:th ?

Goblinkärran, vilken variant Groms (från 4:th edition) med tre vargar eller någon annan ?

Äldre grimgor. ? Har jag missat något, finns det någon annan modell för honom än den med stor yxa och ett bretonnia huvud i handen ?
Benmannen:
Jag kompletterade med några mindre inköp här på svenska40ks köptråd så nu har jag nånstans mellan 2000 och 3000p av gammalt skräp!

Namehack

Inlägg av Namehack »

Hoffa skrev:De gamla orc & goblin grejorna kan vara av intresse men det beror på hur gamla.

Blackorcs är det 4:th/5:th edition modellerna eller de som kom till 6:th ?

Goblinkärran, vilken variant Groms (från 4:th edition) med tre vargar eller någon annan ?

Äldre grimgor. ? Har jag missat något, finns det någon annan modell för honom än den med stor yxa och ett bretonnia huvud i handen ?

Ingen höjdare på vilken edition de kom till, men black orc'sen är från 2002 10st paket, charioten är den med 2 vargar från 2000, och Grimgor är från ungefär den tiden också, tänkte mer "modell äldre" i.om att det finns en failcast av han nu, den med fet yxa som du beskrev är det.

Hoffa

Inlägg av Hoffa »

Inte tillräckligt gamla tyvärr. (jobbar på en arme med tema, inga modeller nyare än 5:th edition)
Benmannen:
Jag kompletterade med några mindre inköp här på svenska40ks köptråd så nu har jag nånstans mellan 2000 och 3000p av gammalt skräp!

Skriv svar