Sida 1 av 1

Imperial Guard Vostroyan

Postat: 11 feb 2012, 21:42
av MrCheeze
OBS!! Söker för tillfället ingenting av det som står i tråden!

Som topicen lyder så söker jag Imperial Guard Vostroyan Officers, Sergeants, Snipers, Medics, Voxcasters, Guardsmen, Special Weapon & Heavy Weapons kort & gott så söker jag en massa imerial guard infanteri!

Söker även Vostroyan Casualty modellerna som följde med i Imperial Guard Vostroyan Platoon lådanvet att det är ett longshot som bara den men vadtusan man kan fråga iallafall!

Skicka ett PM på vad ni har & vad ni vill ha för det! MAssor av saker att idka byteshandel med!

För tillfället så är jag inte intresserad av några fordon utan tänker försöka sammla på mig infanteriet innan jag börjar bygga armén!

Lista på vad jag vill ha!

Boxed set:

* Imperial Guard Vostroyan Command Squad
* Imperial Guard Vostroyan Firstborn Squad

Blisters:

* Imperial Guard Vostroyan Officer
* Imperial Guard Vostroyan Troops
* Imperial Guard Vostroyan Special Weapons
* Imperial Guard Vostroyan Heavy Weapons
* Imperial Guard Vostroyan Snipers

Extras:

*Imperial Guard Vostroyan Casualty

Re: [Sökes] Imperial Guard Vostroyan

Postat: 12 feb 2012, 17:54
av devilholk
jag har en vostryoankapten, vill ha 500 spänn för den osten...

[Sökes] Imperial Guard Vostroyan

Postat: 12 feb 2012, 18:11
av speedfreek
Jag har en liten låda av något slag...
Telefon, prickskytt osv.

Re: [Sökes] Imperial Guard Vostroyan

Postat: 12 feb 2012, 19:45
av pära
devilholk skrev:jag har en vostryoankapten, vill ha 500 spänn för den osten...
500 för den här officern? http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod1070011

Re: [Sökes] Imperial Guard Vostroyan

Postat: 12 feb 2012, 19:58
av Claimh_Solais
devilholk skrev:jag har en vostryoankapten, vill ha 500 spänn för den osten...
Det där var väl lite att ta i
kanske om den är extra snyggt målad men ändå

Re: [Sökes] Imperial Guard Vostroyan

Postat: 12 feb 2012, 20:00
av Röde
Ironi någon?

Re: [Sökes] Imperial Guard Vostroyan

Postat: 13 feb 2012, 09:49
av MindMotion
Jag sitter på ett mortar team om du är intresserad, helt orörd.

Re: [Sökes] Lås!

Postat: 18 feb 2012, 18:43
av HeadWar
Nej, vi kommer inte låsa tråden, även om du inte är intresserad av den längre så kan det finnas andra som är det. Det är dessutom inte speciellt snyggt att ta bort förstaposten och byta topic, så att man inte längre vet vad tråden handlar om.

//Moderator-HeadWar

Re: [Sökes] Imperial Guard Vostroyan

Postat: 18 feb 2012, 19:37
av MrCheeze
Förstår inte vad som är fel med att ta bort inlägget då jag inte söker nå mera av det!? :?

Ändrade tillbaka som den var tidigare!