Imperial Guard Vostroyan
Moderator: Katarsis
Imperial Guard Vostroyan
OBS!! Söker för tillfället ingenting av det som står i tråden!
Som topicen lyder så söker jag Imperial Guard Vostroyan Officers, Sergeants, Snipers, Medics, Voxcasters, Guardsmen, Special Weapon & Heavy Weapons kort & gott så söker jag en massa imerial guard infanteri!
Söker även Vostroyan Casualty modellerna som följde med i Imperial Guard Vostroyan Platoon lådanvet att det är ett longshot som bara den men vadtusan man kan fråga iallafall!
Skicka ett PM på vad ni har & vad ni vill ha för det! MAssor av saker att idka byteshandel med!
För tillfället så är jag inte intresserad av några fordon utan tänker försöka sammla på mig infanteriet innan jag börjar bygga armén!
Lista på vad jag vill ha!
Boxed set:
* Imperial Guard Vostroyan Command Squad
* Imperial Guard Vostroyan Firstborn Squad
Blisters:
* Imperial Guard Vostroyan Officer
* Imperial Guard Vostroyan Troops
* Imperial Guard Vostroyan Special Weapons
* Imperial Guard Vostroyan Heavy Weapons
* Imperial Guard Vostroyan Snipers
Extras:
*Imperial Guard Vostroyan Casualty
Som topicen lyder så söker jag Imperial Guard Vostroyan Officers, Sergeants, Snipers, Medics, Voxcasters, Guardsmen, Special Weapon & Heavy Weapons kort & gott så söker jag en massa imerial guard infanteri!
Söker även Vostroyan Casualty modellerna som följde med i Imperial Guard Vostroyan Platoon lådanvet att det är ett longshot som bara den men vadtusan man kan fråga iallafall!
Skicka ett PM på vad ni har & vad ni vill ha för det! MAssor av saker att idka byteshandel med!
För tillfället så är jag inte intresserad av några fordon utan tänker försöka sammla på mig infanteriet innan jag börjar bygga armén!
Lista på vad jag vill ha!
Boxed set:
* Imperial Guard Vostroyan Command Squad
* Imperial Guard Vostroyan Firstborn Squad
Blisters:
* Imperial Guard Vostroyan Officer
* Imperial Guard Vostroyan Troops
* Imperial Guard Vostroyan Special Weapons
* Imperial Guard Vostroyan Heavy Weapons
* Imperial Guard Vostroyan Snipers
Extras:
*Imperial Guard Vostroyan Casualty
Senast redigerad av 5 MrCheeze, redigerad totalt 18 gång.
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Re: [Sökes] Imperial Guard Vostroyan
jag har en vostryoankapten, vill ha 500 spänn för den osten...
- speedfreek
[Sökes] Imperial Guard Vostroyan
Jag har en liten låda av något slag...
Telefon, prickskytt osv.
Telefon, prickskytt osv.
500 för den här officern? http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod1070011devilholk skrev:jag har en vostryoankapten, vill ha 500 spänn för den osten...
-
Claimh_Solais
Det där var väl lite att ta idevilholk skrev:jag har en vostryoankapten, vill ha 500 spänn för den osten...
kanske om den är extra snyggt målad men ändå
- MindMotion
Jag sitter på ett mortar team om du är intresserad, helt orörd.
Re: [Sökes] Lås!
Nej, vi kommer inte låsa tråden, även om du inte är intresserad av den längre så kan det finnas andra som är det. Det är dessutom inte speciellt snyggt att ta bort förstaposten och byta topic, så att man inte längre vet vad tråden handlar om.
//Moderator-HeadWar
//Moderator-HeadWar
Förstår inte vad som är fel med att ta bort inlägget då jag inte söker nå mera av det!?
Ändrade tillbaka som den var tidigare!
Ändrade tillbaka som den var tidigare!
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Currently Working On:
...
Currently Working On:
...