Ska slimma förvaringen och göra mig av med:
1. En låda med Dark Eldar, inköpt på Gast för några år sedan. Innehåller 4 båtar, en herrans massa warriors. Även wychar, bestar, incubi, hellions och rätt många jetbikes. Två talosar. En del omålat, några sprues med warriors ej hopsatta, en del svartsprejat, resten målat i olika färgscheman, lite har fastnat i stadium av ommålning. Köpte för 1300 om jag inte minns fel, säljer hela låddan för samma.
2. Min "gamla" Eldararmé, mesta gjort av Salo. Här är jag osäker på exakt vad som åker, vill i första hand pejla intresse, men tre eller fyra båtar, ett fyrtital guardians, och skorpinjoner åker, även en avatar och en farseer. Allt är målat, i väldigt olika kvalitet, de flesta har nog sett armén på turneringar innan 2008. Eventuellt mer aspect warriors, rangers, vypers, om intresse finns. Pris för helhet eller delar jätteöppet för diskussion.
Bägge kan visas upp på Ylvas lokal här i Göteborg, eller till äventyrs bildledes.
[Säljes] Eldar och Dark Eldar
Moderator: Katarsis
[Säljes] Eldar och Dark Eldar
"Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field are 3,720 to 1!"
"Never tell me the odds."
-
Bengtsson den yngre
Re: [Säljes] Eldar och Dark Eldar
Du ska inte passa på att sälja av resten av eldarerna och skaffa en riktig armé?
vladdi skrev:Spying? I'm not spying. Just reading an interesting forum;)
Har redan en marinearmé som jag behåller av nostalgiska skäl.
"Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field are 3,720 to 1!"
Verkar ju inte vara intresse, men här är i alla fall en länk till en inventering av det som ska bort.
http://www.foreningenylva.org/forums/in ... opic=22822
http://www.foreningenylva.org/forums/in ... opic=22822