Söker efter lite bits

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

Twist
Inlägg: 25
Blev medlem: 11 aug 2010, 19:41

Söker efter lite bits

Inlägg av Twist »

Letar efter 5 sets utav
Bild

och 5 demonetes ben
Bild

Pengar och manlig kärlek erbjuds som betalning. :)

/Stefan

Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Re: Söker efter lite bits

Inlägg av speedfreek »

Enligt rykten skall det komma scourges till Dark Eldar i april.
Skall du bygga något annat kan du bortse från den här posten.

Användarvisningsbild
Bengt
Inlägg: 479
Blev medlem: 10 mar 2009, 18:46
Ort: Ronneby

Re: Söker efter lite bits

Inlägg av Bengt »

Gargoyles + daemonettes betyder ofta fjantasy harpyor. :)

Twist
Inlägg: 25
Blev medlem: 11 aug 2010, 19:41

Re: Söker efter lite bits

Inlägg av Twist »

Det var tänkt att bli scourges :D Hade inte en aning om att det skulle komma nya scourge modeller, då tar jag nog och väntar, tack så mycket!

Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Re: Söker efter lite bits

Inlägg av speedfreek »

Pär - Bengt
1 - 0

Skriv svar