Tau armé till salu

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

Användarvisningsbild
Zurken
Moderator

Tau armé till salu

Inlägg av Zurken »

Jag har insåg redan efter GothCon 2009 (min första turnering), att jag inte riktigt gillar Taus spelstil. För att göra plats åt en ny armé och finansiera den tänker jag sälja av mig mina Tau Barn.

Eftersom det är min första armén är några av de först uppmålade modellerna ganska fula (jag var väl runt 12 när jag målade dem), när jag en gång tyckt att jag är klar med en modell målar jag inte om den. Dock så tror jag att helhets målningen på armén iaf tar alla grundpoäng i en målnings bedömning.

Jag har en del gamla inköpta modeller målade i ett annat färgschema och en del omålade som jag inte hunnit måla upp än. Jag har också varit dum nog att limma fast flygbaser i vissa modeller vilket har resulterat till att många modeller som bör ha flygbas inte kan ha det (man får väl antagligen sätta en magnet över hålet eller något liknande för att fixa det).

Fullt målade och basade (ca 2000p):

1 Crisis suit med Cyclic Ion Blaster, Plasma Rifle och Shield Generator (målad som ledare)
1 Crisis suit med Plasma Rifle, Burst Cannon och Multi-tracker/drone controller
1 Crisis suit med Plasma Rifle, Fusion Blaster och Multi-tracker/drone controller
1 Crisis suit med Airbursting Fragmentation Projector, Missile Pod och Targeting Array/Target lock
4 Stealth suits med Burst Cannon
1 Stealth suit med Fusion Blaster
1 Stealth suit med Fusion Blaster och konverterad marker-light (målade som shas'vre)
21 Fire Warriors med Pulse Rifles
12 Fire Warriors med Pulse Carbines
1 Fire Warrior med Pulse Rifle, Bounding Knife och Marker Light
1 Devilfish med Burst cannon (trasig flygpinne, modellerad med landningsställen utfällda)
1 Devilfish med Smart Missile System
10 Kroots
8 Pathfinders
6 Vespids (med sting leader)
1 Pirahna med Burst Cannon (trasig flygpinne, fastlimmad på en flygbas)
2 Broadsides med Smart missile systems
1 Hammerhead med Railgun och Burst Cannons (trasig flygpinne, modellerad med landningsställen utfällda)
6 Gun drones
1 Shield drone

Målat i annat tema, eller ej färdigmålat:
1 Etheral med Honorblade
1 Crisis Suit med Fusion Blaster och Shield Generator (saknar en fot och bas)
1 Crisis Suit med Twin-linked Missile Pods och Targeting Array/Target-Lock (saknar en fot och bas)
1 Crisis Suit utan huvud och saknar en arm, med Plasma Rifle och Missile Pod
2 Gamla Stealth Suits
6 Fire Warriors med Pulse Rifles
3 Fire Warriors med Pulse Carbines
1 Fire Warrior utan vapen, men med markerlight
2 Kroot Hounds
1 Pirahna med Burst Cannon (trasig flygpinne)
3 Gun drones

Omålat eller bara grundmålat
2 Fire Warriors med Pulse Rifle
1 Fire Warrior med Pulse Carbine
13 Kroots
16 Gun drones (4 på sprue)
1 Sniper Drone Team (något trasigt)

Sen tillkommer en del bitz (mest extra Crisis Suit vapen)

Som sagt modellerna är inte i bästa skick men nästan alla är fullt spelbara i mina ögon. Nypris ligger runt 4500kr

Jag kan leverera personligen inom hela västtrafiks område och jag kan ta med den till Rydcon om så önskas.

<bilder kommer>
Alexander Merinen

bjorn_nilsson

Re: Tau armé till salu

Inlägg av bjorn_nilsson »

Jag kan tänka mig det som är omålat/grundat om du börjar dela upp hela baletten.

Lunaticman

Re: Tau armé till salu

Inlägg av Lunaticman »

Jag är intresserad om du vill sälja separat.

Skriv svar