nog fixat!

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

Användarvisningsbild
muffin

Re: är det någon som vet något om MrCheeze? troligen blåst!

Inlägg av muffin »

cheez man är grön, jag har greja runt med han utan några problem. detta är nog posten fel då dom bruka fucka up lite då och då. posta har lyckats trolla bort en psp för mig en gång och en annan gång så blev jag av med trensformers jag handla på tradera. det kom till gotland och en kompis fick inte ta ut paketet utan jag var tvungen att fara dit, jag bode då i sthlm.

posten = fail

osten = win

GG
becon är ganska roligt.

Användarvisningsbild
Jörgen

Inlägg av Jörgen »

Har dealat en del med osten, Både strul och inte strul har förekommit.
2-3gånger grejer skickats och inte kommit fram något som är tråkigt.
Summan av kardemumman är att jag numera tyvärr drar mej inför tanken att deala med Lasse även om han har saker jag skulle vilja ha. Han har alltid varit trevlig och så men tyvärr har det varit för mycket strul för min smak.

Användarvisningsbild
lurräven

Inlägg av lurräven »

Jag har aldrig haft problem med posten och jag har dealat Magickort i mången år också. Aldrig någonsin har ett paket inte kommit fram till mig. Det kanske varierar med olika postkontor dock.

Claimh_Solais

Inlägg av Claimh_Solais »

lurräven skrev:Jag har aldrig haft problem med posten och jag har dealat Magickort i mången år också. Aldrig någonsin har ett paket inte kommit fram till mig. Det kanske varierar med olika postkontor dock.
Som jag skrev innan , det är väl inte omöjligt att någon jävel tar Lasses paket på posten
kan ju va allt från kassörskan till brevbäraren

Tycker helt klart Lasse är pålitlig men alla som har hand om paket är kanske inte det
Du Lasse borde kanske ta en snack med chefen på det där postkontoret om du inte redan gjort det

Xeed

Re: nog fixat!

Inlägg av Xeed »

Jag har handlat med Lasse 1 gång. Kommer aldrig göra det igen. Jag "köpte" ett gäng nids de kom aldrig fram. Jag fick tillbaka 50% av pengarna.

Vid ett senare tillfälle skulle min kompis köpa lite chaos gubbar. Jag sa då till min kompis att be honom skicka med postens skicka lätt vilket går att tracka. När min polare nämnde detta för Lasse var helst plötsligt gubbarna borta och det blev ingen affär.

Jag köper INTE att posten tappat bort så mycket packet från en person. Det är helt enkelt inte rimligt.

Användarvisningsbild
The Gretchin

Inlägg av The Gretchin »

:twisted: Lägg av nu, jag har handlat med honom två gånger. Snabba, trevliga affärer. Inga problem, fina grejer. ;)
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).

Rasmus

Inlägg av Rasmus »

The Gretchin skrev::twisted: Lägg av nu, jag har handlat med honom två gånger. Snabba, trevliga affärer. Inga problem, fina grejer. ;)
Fast folk måste ju få dela med sig av sina erfarenheter, allt annat vore ju bara att göra det ännu mer misstänkt. Själv har jag både sänt och fått av osten, i värsta fall har det dröjt lite innan kuvertet postats, men allting har hamnat rätt i slutänden.
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"

Blom

Inlägg av Blom »

Om ni nu ska klaga och kasta skit på någon (i detta fall Lasse) gör det för fan på ett vuxet och moget sätt.

Räker det inte med att säga att det krångla till sig en gång men man behöver ju inte slänga skit för det!

Jag har haft ett par lyckade affärer och är nöjd. En mindre lyckad men jag skulle inte tvivla på att göra affärer igen om så var fallet.
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
pära

Inlägg av pära »

Jag tycker folk har synpunkter på ett vuxet och moget sätt, iaf de som har kritik att ge. Den här tråden har varit tillräckligt informativ och saklig för att jag inte ska ge mig in i några affärer med vederbörande så jag tycker den är helt befogad..

Användarvisningsbild
L3go

Inlägg av L3go »

inte heller haft nått strul när jag dealat med osten. tycker han skött våra deals exemplariskt.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Skriv svar