Ork armé (intresse koll)

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

Användarvisningsbild
bearbullet
Inlägg: 108
Blev medlem: 10 feb 2011, 15:26
Ort: Jönköping

Ork armé (intresse koll)

Inlägg av bearbullet »

Hej!

Ska se om det finns nått intresse för mina orks det är;

2 warbosses, en med attack squig och en från AOBR
2 mega nobz
7 nobz, en med Waaagh banner
40 boyz, 20 målade, 10 grundsprayade och 10 på sprue
3 deffkoptas
2 big mek, en med shokk attack gun och en med kustom force field
6 kommandos, en med scorcha
Snikrot
6 lootas med deffgun , en convertad med eldar lance och en big mek med kustom mega blasta
1 looted rhino med scorcha och big shoota
5 tankbustas
1 warbuggy med twinlinked big shoota
Captain Badrukk med 2 flashgitz
4 killakans, 3st plast och en metal

Lägg bud, bilder kan skickas ...
Space Wolfs, 6000 pts
Tau, 2500 pts

"Vill du ha brie med dendär?"

Claimh_Solais
Inlägg: 1115
Blev medlem: 07 okt 2010, 15:56

Re: Ork armé (intresse koll)

Inlägg av Claimh_Solais »

Är grejerna målade ?
och säljer du det i bitar eller allt på en gång ?

Användarvisningsbild
bearbullet
Inlägg: 108
Blev medlem: 10 feb 2011, 15:26
Ort: Jönköping

Re: Ork armé (intresse koll)

Inlägg av bearbullet »

allt är målat om inget annat står =)
och jag säljer det helst allt ihop men om så önskas kan man få ta delar av armén
Space Wolfs, 6000 pts
Tau, 2500 pts

"Vill du ha brie med dendär?"

kraftman
Inlägg: 652
Blev medlem: 01 jun 2010, 15:11

Re: Ork armé (intresse koll)

Inlägg av kraftman »

Jag är intresserada av dina Meganobz och ev Snikrot + kommandos !

Skriv svar