Hej!
Ska se om det finns nått intresse för mina orks det är;
2 warbosses, en med attack squig och en från AOBR
2 mega nobz
7 nobz, en med Waaagh banner
40 boyz, 20 målade, 10 grundsprayade och 10 på sprue
3 deffkoptas
2 big mek, en med shokk attack gun och en med kustom force field
6 kommandos, en med scorcha
Snikrot
6 lootas med deffgun , en convertad med eldar lance och en big mek med kustom mega blasta
1 looted rhino med scorcha och big shoota
5 tankbustas
1 warbuggy med twinlinked big shoota
Captain Badrukk med 2 flashgitz
4 killakans, 3st plast och en metal
Lägg bud, bilder kan skickas ...
Ork armé (intresse koll)
Moderator: Katarsis
- bearbullet
- Inlägg: 108
- Blev medlem: 10 feb 2011, 15:26
- Ort: Jönköping
Ork armé (intresse koll)
Space Wolfs, 6000 pts
Tau, 2500 pts
"Vill du ha brie med dendär?"
Tau, 2500 pts
"Vill du ha brie med dendär?"
-
Claimh_Solais
- Inlägg: 1115
- Blev medlem: 07 okt 2010, 15:56
Re: Ork armé (intresse koll)
Är grejerna målade ?
och säljer du det i bitar eller allt på en gång ?
och säljer du det i bitar eller allt på en gång ?
- bearbullet
- Inlägg: 108
- Blev medlem: 10 feb 2011, 15:26
- Ort: Jönköping
Re: Ork armé (intresse koll)
allt är målat om inget annat står =)
och jag säljer det helst allt ihop men om så önskas kan man få ta delar av armén
och jag säljer det helst allt ihop men om så önskas kan man få ta delar av armén
Space Wolfs, 6000 pts
Tau, 2500 pts
"Vill du ha brie med dendär?"
Tau, 2500 pts
"Vill du ha brie med dendär?"
Re: Ork armé (intresse koll)
Jag är intresserada av dina Meganobz och ev Snikrot + kommandos !