(Säljes) thunderhawk gunship, gamla vesrionen.
Moderator: Katarsis
(Säljes) thunderhawk gunship, gamla vesrionen.
Säljer ett thunderhawk gunship, gamla versionen. Delvis ihopbyggt. Akrylpinne och träbas ingår. Finns i Kalmar. 1900kr inkl frakt.
Re: (Säljes) thunderhawk gunship, gamla vesrionen.
jag är intresserad , vill gärna se lite bilder o veta vad delvis monterad är
du kan dra iväg det till min mail på robot_star@hotmail.com
du kan dra iväg det till min mail på robot_star@hotmail.com
Absolut, skickar det senare idag
Tja har skickat till dig
Köar på den här om det inte blir något. Dra gärna ett PM om affären ovan inte blir av 

-
Är det recast eller FW?
- stormshaft
En del av mig hoppas det är den GAMLA versionen, i tenn, producerad av GW själva som kom i trälåda. Det hade varit extremt coolt.MadCowCrazy skrev:Är det recast eller FW?
Det hade varit något! Går för sjuka pengar.....stormshaft skrev:En del av mig hoppas det är den GAMLA versionen, i tenn, producerad av GW själva som kom i trälåda. Det hade varit extremt coolt.MadCowCrazy skrev:Är det recast eller FW?
-
Fanns en sådan till salu på Facebook för någon/några månader sedan. Den saknade dokumentation men var ändå rätt dyrstormshaft skrev:En del av mig hoppas det är den GAMLA versionen, i tenn, producerad av GW själva som kom i trälåda. Det hade varit extremt coolt.MadCowCrazy skrev:Är det recast eller FW?

Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Är det samma kille som sålde en på Fb så var det recast. Priset är detsamma, så gissar det.
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"