BYTES: CSM/nids mot eldar..

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

sourpus

BYTES: CSM/nids mot eldar..

Inlägg av sourpus »

har det mesta i CSM-väg (alternativt tyranids), som jag gärna byter mot Eldar, främst war walkers och/eller wave serpents.
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.

xdanskx

Re: BYTES: CSM/nids mot eldar..

Inlägg av xdanskx »

hmm, det är inget annat än warwalkers/waveserpents du vill ha ??

min eldarsamling skulle behöva bantas liiiite....
Winning is a theme!

twitter: xdanskx

sourpus

Inlägg av sourpus »

Gångare och ormar är mitt primära intresse, men vad har du i övrigt som du kan tänkas bli av med? Vad är du intresserad av att byta till dig?
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.

xdanskx

Inlägg av xdanskx »

hmm, kan tänka mig o byta bort:

banshees
scorpions
fire dragons
guardians (lite dåligt med plattformar till dom bara) typ 40+
vypers
falcons
warlocks till fots
dire avengers

om jag räknar igenom mina walkers kanske jag kan få ihop ett par.. jag menar, mer än 9 behöver man väl egentligen inte...

jag kan kolla runt lite se vad jag hittar
Winning is a theme!

twitter: xdanskx

sourpus

Inlägg av sourpus »

Guardians (typ 20), fire dragons (8 om du har) och avengers (10 om du har) är definitivt av intresse, samt alla walkers du har. Vad vill du ha i utbyte?

Skriv svar