Säljes: Sisters of battle samt Witch hunters

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

kungkola
Inlägg: 8
Blev medlem: 25 apr 2010, 15:15

Säljes: Sisters of battle samt Witch hunters

Inlägg av kungkola »

Vill sälja av mina Witchhunters

allt är omålat eller sprayat vitt

17 seraphims (2x sergeant, 5x hand flamers, 9x sisters, 2 saknar backpack)

21 sisters (2xsergeant, 4x sisters, 1x standard, 3x multi melta, 2x heavy flamer, 1x heavy flamer saknar backpack, 5x melta, 2x stormbolter, 2x flamer, 3 saknar backpack)

1x immolator, fittad med twin H-bolter

1x gamla immolator turret, kan med fördel sättas på en rhino

2x inqusitors

12 henchmen
(3x heavy weaponservitors, 1x sage, 1x mystic, 1x priest, 1x crusader, 2x tech/cc servitors, 3x acolytes)

2x deathcult assassins

sakerna finns i lund och för dessa vill jag ha 800:-

kontakta mig gärna här eller på e-mail: david_molander@hotmail.com


/david

Användarvisningsbild
pära
Inlägg: 411
Blev medlem: 11 okt 2008, 01:20
Ort: DMF

Re: Säljes: Sisters of battle samt Witch hunters

Inlägg av pära »

om du inte fått det sålt redan köper jag rubbet, skickar ett mail.

>pär

kungkola
Inlägg: 8
Blev medlem: 25 apr 2010, 15:15

Re: Säljes: Sisters of battle samt Witch hunters

Inlägg av kungkola »

*sålt

Skriv svar