Vill sälja av mina Witchhunters
allt är omålat eller sprayat vitt
17 seraphims (2x sergeant, 5x hand flamers, 9x sisters, 2 saknar backpack)
21 sisters (2xsergeant, 4x sisters, 1x standard, 3x multi melta, 2x heavy flamer, 1x heavy flamer saknar backpack, 5x melta, 2x stormbolter, 2x flamer, 3 saknar backpack)
1x immolator, fittad med twin H-bolter
1x gamla immolator turret, kan med fördel sättas på en rhino
2x inqusitors
12 henchmen
(3x heavy weaponservitors, 1x sage, 1x mystic, 1x priest, 1x crusader, 2x tech/cc servitors, 3x acolytes)
2x deathcult assassins
sakerna finns i lund och för dessa vill jag ha 800:-
kontakta mig gärna här eller på e-mail: david_molander@hotmail.com
/david
Säljes: Sisters of battle samt Witch hunters
Moderator: Katarsis
Re: Säljes: Sisters of battle samt Witch hunters
om du inte fått det sålt redan köper jag rubbet, skickar ett mail.
>pär
>pär