Köpes 60mm Basplattor (40k)

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

Användarvisningsbild
Snot
Inlägg: 1472
Blev medlem: 07 okt 2008, 16:25

Köpes 60mm Basplattor (40k)

Inlägg av Snot »

Runda 60mm baserna (fexar, heavy weapon teams, killakanz, etc) köpes, kan betala mer om nån har många att bli av med. Ganska osugen på att köpa en stor påse med sunkbaser för att få bara den :P
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.

ErikJohannesson
Inlägg: 154
Blev medlem: 09 feb 2010, 13:11
Ort: Göteborg

Re: Köpes 60mm Basplattor (40k)

Inlägg av ErikJohannesson »

Ett tips är att 60mm baserna säljs i tre-pack för 45:- på GW postorder. :)
/Erik Kullberg (fd Johannesson)
"Att inte avsluta sina liknelser är som att bada med flodhästar..."
Spelar (men sällan): CSM (Black Legion), AM (Steel Legion), Craftworld (Saim-Hann), Grey Knights, Inquisition

Användarvisningsbild
Snot
Inlägg: 1472
Blev medlem: 07 okt 2008, 16:25

Re: Köpes 60mm Basplattor (40k)

Inlägg av Snot »

Iiiiiinteresting!
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.

Skriv svar