Tjenare! Nyligen har mina polare börjat spela 40k, och själv har jag aldrig kört utan bara tittat. Fastnade på chaos daemons för deras "looks" helt enkelt.
Precis köpt mig en codex, men inte mycket mer. Det är alldeles för dyrt för min del, och kan inte vara med mina polare att köra med det jag har för nuvarande (2x daemonettes + daemon prince).
Blev tipsad om detta forum, så kollar med folk ifall dom har ett par chaos daemons som ligger och skräpar som man kan få/ge en billig peng för?
Även tacksam om generell spel taktik med laget, då jag är en "rookie".
Tacksam för svar!
/Robin
Chaos Daemons -"Köpes"
Moderator: Katarsis
Re: Chaos Daemons -"Köpes"
Min generella uppfattning är att Demoner säljer folk väldigt sällan.
Demoner är också ett svårt codex att spela och kräver mycket taktik och kunskap.
Min rekommendation är att bygga dig en 1500p lista med lite av varje.
Personligen älskar jag soulgrinders och spelar mestadels nurgle men alla gudarna är spelbara.
Sen kan du välja tung på magi eller tung på assult, lite vad man gillar bäst helt enkelt.
Ska du köpa modeller finns ju en del på Ebay men helt bananas dyrt då folk vill tjäna en rejäl hacka, mitt råd är köpa via Wayland games, Elemental games och bygga ihop din egna armé.
Lycka till.
Demoner är också ett svårt codex att spela och kräver mycket taktik och kunskap.
Min rekommendation är att bygga dig en 1500p lista med lite av varje.
Personligen älskar jag soulgrinders och spelar mestadels nurgle men alla gudarna är spelbara.
Sen kan du välja tung på magi eller tung på assult, lite vad man gillar bäst helt enkelt.
Ska du köpa modeller finns ju en del på Ebay men helt bananas dyrt då folk vill tjäna en rejäl hacka, mitt råd är köpa via Wayland games, Elemental games och bygga ihop din egna armé.
Lycka till.
Re: Chaos Daemons -"Köpes"
Oh okej! Får bli den typ av "setup", jag kommer över!
Ska kolla dessa sidor och hoppas på något
tack för svar!
Ska kolla dessa sidor och hoppas på något