Wayland games?

För allmänt skitsnack
PIMPWARRIOR99
Inlägg: 54
Blev medlem: 14 jun 2011, 22:37

Wayland games?

Inlägg av PIMPWARRIOR99 »

Någon som har erfarenhet utav wayland games? Med frakt osv. Såg att de är rätt mycket billigare än gw.
Trivia: Do you like Power Klaws? Within the limitations of the Force Organization slot you can have 292 Power Klaw attacks on the charge. All ignoring armour saves; all at S7, S9, or S10. All for only 3965 points. Now THIS is powergaming.

Användarvisningsbild
L3go
Inlägg: 1235
Blev medlem: 11 aug 2010, 07:31

Re: Wayland games?

Inlägg av L3go »

var beredd på att sakerna kommer när de kommer och att infon på hemsidan är sjukt optimistisk.
men har man tålamod är de värt det.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Användarvisningsbild
Lottomannen
Inlägg: 1367
Blev medlem: 26 okt 2011, 12:48

Re: Wayland games?

Inlägg av Lottomannen »

De har rätt ofta (som just nu) kampanjer på fraktfritt om man handlar över en viss summa. Frakten brukar inte vara så farlig, men skall man andå beställa så...
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K

JayNil
Inlägg: 107
Blev medlem: 10 nov 2012, 00:48

Re: Wayland games?

Inlägg av JayNil »

Jag beställde den 14 december och hade mina grejer den 4 januari. Med tanke på helgdagar och annat är 3 veckor väldigt bra. Det mesta fanns i lager, men något enstaka var restnoterat. Prismässigt slår det allt jag har hittat i Sverige. Speciellt på färg och målartillbehör. På figurer gissar jag att de inte kan göra speciellt mycket på priset utöver de sedvanliga 10-15% som alla gör.

Jag blev väldigt nöjd och kommer att beställa där igen när jag ska expandera mitt innehav av Vallejo Model Color-färger.

Ancalagon
Inlägg: 3323
Blev medlem: 15 aug 2011, 16:15

Re: Wayland games?

Inlägg av Ancalagon »

Jag har nog beställt från wayland 15-20 gånger totalt och alltid varit nöjd. Leveranstiden är ganska lång, men beställer ändå i god tid vad jag vet att jag kommer vilja ha, så det spelar ingen roll för mig. Priset är förstklassiskt och utbudet bra.

PIMPWARRIOR99
Inlägg: 54
Blev medlem: 14 jun 2011, 22:37

Re: Wayland games?

Inlägg av PIMPWARRIOR99 »

Blir väl att beställa därifrån då :) tack för svar!
Trivia: Do you like Power Klaws? Within the limitations of the Force Organization slot you can have 292 Power Klaw attacks on the charge. All ignoring armour saves; all at S7, S9, or S10. All for only 3965 points. Now THIS is powergaming.

Tist
Inlägg: 294
Blev medlem: 06 jul 2010, 21:47

Re: Wayland games?

Inlägg av Tist »

Räkna med uppåt en månad för att få dina saker, så beställ bara sånt som inte brådskar. Jag fick bolla mail (de är dock snabba på att svara på sådana) med dem i ett par veckor innan det visade sig att det var en färgburk av 15 som inte kommit och som var utan eta som höll upp en beställning.
"Monochrome und minimal!"

...und Fluffmongo!

Användarvisningsbild
John_F
Inlägg: 1022
Blev medlem: 04 maj 2012, 08:29

Re: Wayland games?

Inlägg av John_F »

Deras nya kundtjänst är klockren :)

Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Re: Wayland games?

Inlägg av speedfreek »

Någon annan som haft problem med att fraktkostnaden strulat när ni lagt beställningar?

Fick upp att det kostade £16 i frakt för en order på £65 och mailade och frågade om det.
Fick det snabba och bra svaret att det var en bugg och att jag kunde handla ändå och att jag om det drogs för frakt skulle få tillbaka det.
Ett dygn efter att jag lagt ordern mailade de igen och sa att fraktpriset £16 efter dubbelkoll visst stämde.

Har såklart mailat dem igen så det borde nog lösa sig.

Undrar mest om någon varit med om något liknande?

Användarvisningsbild
Samuel
Inlägg: 304
Blev medlem: 28 aug 2010, 13:06

Re: Wayland games?

Inlägg av Samuel »

Du beställde inte trädgårdssten för 65 pund?

Skriv svar