Lycka till!

För allmänt skitsnack
daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Lycka till!

Inlägg av daskad »

Lycka till alla som skriver högskoleprovet idag, för det kan väl inte bara vara jag? :)
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Användarvisningsbild
L3go
Inlägg: 1235
Blev medlem: 11 aug 2010, 07:31

Re: Lycka till!

Inlägg av L3go »

mmm... aldrig mer prov och tentor.. :)
men visst, lycka till ni stackare som grillas idag.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Re: Lycka till!

Inlägg av LillePer »

Jodå jag skriver för 4e gången. Lycka till!

Användarvisningsbild
Seregon
Inlägg: 1225
Blev medlem: 22 aug 2010, 19:39
Ort: Uppsala

Re: Lycka till!

Inlägg av Seregon »

Jösses vad det märktes att matte är en färskvara. :)
::: Peter Rönnmo ::: VIII Legion, XII Company; Pavor Nocturnus ::: Blog: Twelfth of Eight :::

Frejdruk
Inlägg: 30
Blev medlem: 20 sep 2011, 19:46

Re: Lycka till!

Inlägg av Frejdruk »

Taggade till och krossade högskoleprovet idag! Andra gånger jag skrev totalt, första med nya modellen :) gillar förändringen!

Användarvisningsbild
Seregon
Inlägg: 1225
Blev medlem: 22 aug 2010, 19:39
Ort: Uppsala

Re: Lycka till!

Inlägg av Seregon »

Jag saknar att ha en fördel på orden och märkte rätt tydligt att det var ca 13 år sedan jag läste Matte A, men rent generellt är det fint att matten och läsandet står för lika mycket nu.

53/80 på det kvantitativa är skapligt för att vara så rostig; 70/80 på det verbala är jag mer nöjd med.

Edit: Det var fjärde gången jag skrev. Tidigare var 2000, 2001 och 2005.
::: Peter Rönnmo ::: VIII Legion, XII Company; Pavor Nocturnus ::: Blog: Twelfth of Eight :::

daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Re: Lycka till!

Inlägg av daskad »

oj, låter som det gick bättre för er än vad det gick för mig. Skrev inte ner mina svar så vet inte mitt resultat, men kändes inte helt super. Var dock första gången
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Användarvisningsbild
Seregon
Inlägg: 1225
Blev medlem: 22 aug 2010, 19:39
Ort: Uppsala

Re: Lycka till!

Inlägg av Seregon »

Första gången får de flesta ta som en "prova-på"-gång för att känna på atmosfären och bekanta sig med upplägget. Jag fick 1.0 på mitt första prov och gick sedan till 1.6 på nummer två.
::: Peter Rönnmo ::: VIII Legion, XII Company; Pavor Nocturnus ::: Blog: Twelfth of Eight :::

Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Re: Lycka till!

Inlägg av speedfreek »

För mig gick det första bäst.
Sen har det gått utför....

Frejdruk
Inlägg: 30
Blev medlem: 20 sep 2011, 19:46

Re: Lycka till!

Inlägg av Frejdruk »

Jag förbättrade mig från första till andra. För höga resultat rekommenderar jag också att göra de interaktiva högskoleprov som finns på studera.nu, såväl av gammal som ny modell. Tycker speciellt mattedelen kan tränas in :)

Skriv svar